2 میلیون تن شکر و روغن خام وارد کشور شد

به گزارش وبلاگ خوراکی، تهران (پانا) - شرکت بازرگانی دولتی ایران بیان نمود تا خاتمه دی ماه بیش از دو میلیون تن روغن و شکر خام از بنادر شمالی و جنوبی وارد کشور شده است.

2 میلیون تن شکر و روغن خام وارد کشور شد

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، براساس این گزارش، میزان روغن وارد شده از آغاز سال تا پایان دی ماه به بیش از یک میلیون و 159 هزار تن رسیده است.

بر اساس برنامه ریزی هایی که از سال گذشته اجرا شده در طی 10 ماه، 598 هزار تن روغن خام تامین و خریداری شده است و برای تنظیم بازار این کالای اساسی طی مدت 961 هزار تن برای تصفیه در کارخانجات روغن کشی و عرضه در شبکه های توزیع، به فروخته شده است.

در بخش تامین روغن مصرفی کشور، همچنین از تولیدات داخلی، بیش از 100 هزار تن دانه روغنی کلزا و 7700 دانه روغنی سویا برای استحصال روغن به کارخانجات روغن کشی فروخته شده است.

بر اساس برنامه ریزی هایی که از سال گذشته اجرا شده است برای تأمین شکر کشور نیز، در 10 ماه امسال 843 هزار تن شکر خام وارد شده و میزان تأمین و خرید در همین مدت به 286 هزار تن رسیده است.

برای تنظیم بازار شکر تا پایان دی ماه،بیش از 478 هزار تن شکر خام برای تصفیه در اختیار کارخانجات شکر قرار داده شده که پس از تصفیه در شبکه های عرضه، توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "2 میلیون تن شکر و روغن خام وارد کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 میلیون تن شکر و روغن خام وارد کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید