یکی از نسخه های کتاب هری پاتر با اشتباهات چاپی به مزایده گذاشته می گردد

به گزارش وبلاگ خوراکی، ایسنا/ براساس اخبار بدست آمده، یکی از نسخه های کتاب هری پاتر با اشتباهات چاپی به مزایده گذاشته می گردد.

یکی از نسخه های کتاب هری پاتر با اشتباهات چاپی به مزایده گذاشته می گردد

یکی از نسخه های چاپ نخست کتاب هری پاتر و سنگ جادو که تعدادی اشتباهات چاپی و امضای جی. کی. رولینگ نویسنده این اثر را نیز شامل می گردد، به وسیله حراجی کریستیز در یک مزایده خصوصی به فروش گذاشته می گردد. قیمت پیشنهادی برای خرید این کتاب از 200,000 پوند، معادل 250,000 دلار شروع می گردد.

این کتاب یکی از 500 نسخه رمان جلد سختی است که نخستین بار در سال 1997 منتشر شد. 300 مورد از این کتاب ها به کتابخانه ها ارسال شدند.

کتابی که در حراجی پیش روی هنر ادبیات به فروش گذاشته می گردد، یکی از همان 200 کتابی است که روانه بازار شده بودند.

به گفته یک متخصص کتاب که از برگزارنمایندگان این حراجی نیز محسوب می گردد، اشتباهاتی در فرایند انتشار این کتاب بوجود آمده است. برای مثال کلمه جادو که یکی از کلمات اصلی عنوان کتاب محسوب می گردد، در جلد پشتی کتاب با غلط املایی چاپ شده است. بعلاوه در صفحه 53، در لیست کالاهایی که دانش آموزان باید تهیه نمایند و با خود به هاگروارتز ببرند، عبارت یک چوب دستی دوبار تکرار شده است.

رولینگ در زمان انتشار این کتاب نویسنده گمنامی بود، با این حال این کتاب در سراسر دنیا به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد و مجموعه فیلم های سینمایی با استقبال از جلدهای مختلف آن ساخته شد.

منبع: همگردی

به "یکی از نسخه های کتاب هری پاتر با اشتباهات چاپی به مزایده گذاشته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از نسخه های کتاب هری پاتر با اشتباهات چاپی به مزایده گذاشته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید