گوشی منحصربه فرد هوآوی با نمایشگر رول شونده

به گزارش وبلاگ خوراکی، طبق آخرین خبر ها شرکت هوآوی یک گوشی هوشمند تازه را ثبت اختراع کرده است. این گوشی دارای نمایشگر منحصربه فرد قابل رول شدن است.

گوشی منحصربه فرد هوآوی با نمایشگر رول شونده

به گزارش وبلاگ خوراکی، شرکت هواوی به تازگی سند ثبت اختراع (پتنت) جدیدی را برای گوشی هوشمندی که به نظر می رسد منحصر به فرد و آینده نگر باشد، دریافت کرده است. با توجه به اسناد منتشر شده، به نظر می رسد دستگاه موجود دارای فناوری صفحه نمایش چرخشی انعطاف پذیر است.

این سند ثبت اختراع در اداره مالکیت فکری دولتی چین ثبت شده و عنوان آن مکانیسم پشتیبانی صفحه نمایش انعطاف پذیر و تجهیزات الکترونیکی قابل چرخش بوده است. وبسایت ITHome افشا کرده که این سند دارای شماره ثبت اختراع CN114439843A می باشد. این سند، حق ثبت اختراع یک دستگاه الکترونیکی را توصیف می کند که دارای یک فناوری نمایشگر انعطاف پذیر است که از طریق یک دستگاه منحصر به فرد که در زیر صفحه نمایش واقع شده است پشتیبانی می شود. در توضیحات ثبت اختراع اضافه شده است که ساختار ساده و فضای ذخیره سازی کوچک دارد و می تواند برای دستگاه های قابل حمل ارائه شود.

قابل ذکر است، ساختار مشاهده شده در طرح های ثبت اختراع که از نمایشگر دستگاه پشتیبانی می کند، شامل یک قسمت چرخان نیز می شود. این دستگاه دارای مکانیزم لولای چرخشی است که در دو طرف آن از طریق یک قاب محافظ پوشانده شده است. البته، معین نیست که آیا فرآیند چرخش اتوماتیک است یا دستی. در همین حال، مکانیسم پشتیبانی دارای ساختار های مهاربندی مختلفی است که صفحه نمایش تاشو را فعال می کند.

در حال حاضر، معین نیست که آیا این دستگاه ثبت شده واقعاً یک گوشی هوشمند است یا خیر. کاملا محتمل است که این محصول یک نمایشگر قابل حمل باشد که قرار است با یک چیپست کم مصرف برای عملکرد های پایه رابط کاربری که با یک حافظه کوچک نیز جفت شده است حمل شود. به خاطر داشته باشید که این فناوری هنوز فقط یک سند ثبت اختراع است و ما هیچ راهی برای تأیید اینکه آیا این غول فناوری چینی واقعاً روی چنین محصولی کار می کند یا خیر، نداریم.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "گوشی منحصربه فرد هوآوی با نمایشگر رول شونده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی منحصربه فرد هوآوی با نمایشگر رول شونده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید