LG خطوط تولید پنل های OLED آیپد را آماده می کند

به گزارش وبلاگ خوراکی، به نظر می رسد آیپدهای مبتنی بر نمایشگرهای اولد در حال نزدیک تر شدن به زمان عرضه هستند زیرا بر اساس یک گزارش تازه، شرکت LG مشغول آماده سازی خطوط تولید پنل های OLED مختص آیپدها است. گویا LG برای اینکه بتواند پنل های لازم اپل را تولید کند، باید خطوط تولید این پنل ها را به طور قابل توجهی تغییر دهد.

LG خطوط تولید پنل های OLED آیپد را آماده می کند

طبق این گزارش، LG در حال انتقال برخی از تجهیرات ساخت نمایشگرها به یک کارخانه در شهر پاجو در کره جنوبی است. به گفته منابعی که با خبرگزاری Elec صحبت کرده اند، جابه جایی تجهیزات فعال به یک کارخانه تازه اتفاق نادری است زیرا این تجهیزات به کالیبراسیون مجدد نیاز دارند و ممکن است حین حمل و نقل آسیب ببینند.

کارخانه پاجو در حال حاضر دو خط تولید دارد که پنل های OLED مناسب برای آیفون را تولید می کند و LG در حال ساخت خط تولید دیگری است تا ظرفیت تولید این پنل ها افزایش پیدا کند. گفته می شود هر کدام از این خطوط تولید در ماه تا 15000 پنل تولید می کنند. این دومین باری است که نام کارخانه پاجو درباره پنل های OLED آیپد مطرح می شود.

ماه گذشته خبرگزاری کره ای ETNews گزارش داد که کارخانه پاجو در حال بزرگ شدن برای عرضه پنل های مختص آیفون ها و آیپدها است. به نظر می رسد LG تولید انبوه پنل های OLED مناسب آیپدها را در سال 2024 آغاز خواهد کرد. بنا به گزارش های تازه، احتمالا اولین آیپدهای مبتنی بر نمایشگرهای اولد در سال 2023 یا 2024 معرفی خواهند شد.

احتمالا LG تنها تأمین کننده پنل های اولد مدل های تازه آیپد نخواهد بود و شرکت چینی BOE هم در حال آماده سازی پنل های OLED برای مدل های تازه آیپد است. با وجود اینکه در حال حاضر سامسونگ بزرگ ترین تولیدکننده پنل های اولد جهان محسوب می شود، اما اپل از جمله شرکت هایی است که با ایجاد تنوع در زنجیره تامین، قدرت چانه زنی را برای قیمت قطعات افزایش می دهد. بنابراین با افزایش تعداد تأمین کنندگان، می تواند این قطعات را با قیمت مناسب تری دریافت کند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "LG خطوط تولید پنل های OLED آیپد را آماده می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "LG خطوط تولید پنل های OLED آیپد را آماده می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید