گلدن ویزای پرتغال، اخذ اقامت اروپا به وسیله سرمایه گذاری

به گزارش وبلاگ خوراکی، کشور پرتغال از جمله مهمترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا است که امکان اخذ اقامت به وسیله گلدن ویزا را برای متقاضیان خود فراهم کرده است.

گلدن ویزای پرتغال، اخذ اقامت اروپا به وسیله سرمایه گذاری

گلدن ویزا از محبوب ترین روش های اخذ اقامت پرتغال می باشد. در این روش افراد می توانند در ازای سرمایه گذاری در کشور پرتغال، اقامت این کشور را اخذ نمایند. در این مطلب، همه چیز در خصوص گلدن ویزای پرتغال را برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

گلدن ویزا چیست؟

گلدن ویزا یا ویزای طلایی یکی از روش های دریافت اقامت اروپا است که در آن فرد متقاضی با سرمایه گذاری در کشور مقصد، واجد شرایط اخذ اقامت می باشد. افراد با دریافت گلدن ویزا مجاز به سفر نامحدود در حوزه شنگن هستند. گلدن ویزا خود انواع مختلفی دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

گلدن ویزای پرتغال

از جمله مهمترین روش های اخذ اقامت پرتغال، ویزای طلایی است. سرمایه گذاری در پرتغال از 250 الی 500 هزار یورو امکان پذیر است. گلدن ویزای پرتغال از سال 2012 برای جذب سرمایه گذاران و شهروندان غیراروپایی شروع شده است. با توجه به مزایای فوق العاده این نوع ویزا، تعداد متقاضیان در سال های اخیر به صورت چشم گیری افزایش یافته است. به همین خاطر، شرکت های مهاجرتی نیز فعالیت خود در زمینه اخذ اقامت پرتغال به وسیله گلدن ویزا را بیش از پیش توسعه داده اند. اما تنها دفتر مهاجرتی که به صورت تخصصی در زمینه اقامت پرتغال فعالیت دارد، شرکت گلدن وست است. گلدن وست یک شرکت پرتغالی است که سابقه طولانی و پیروز در زمینه اخذ گلدن ویزای پرتغال، مشاوره سرمایه گذاری و خرید ملک در پرتغال دارد.

مزایای گلدن ویزای پرتغال چیست؟

برنامه گلدن ویزای پرتغال مزیت های بسیار زیادی دارد که در این مطلب به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  • سفر آزادانه به کشورهای عضو اتحادیه اروپا بدون احتیاج به ویزا
  • سرمایه گذاری امن در یک کشور اروپایی
  • اخذ اقامت برای اعضای خانواده
  • اخذ شهروندی و پاسپورت پرتغال بعد از 5 سال
  • اخذ شهروندی و پاسپورت کشور پرتغال بعد از 2 سال برای نوزادی که در پرتغال متولد شده
  • زندگی و کار در پرتغال

انواع روش های سرمایه گذاری در پرتغال

سرمایه گذاری در پرتغال و اخذ گلدن ویزا با استفاده از روش های مختلف امکان پذیر است. انواع روش های اخذ گلدن ویزا عبارتند از:

  • خرید ملک به ارزش 500 هزار یورو (سرمایه گذاری در شهرهای بزرگتر مانند لیسبون، پورتو و شهرهای ساحلی فقط تا سرانجام دسامبر 2021 امکان پذیر است).
  • خرید ملک با عمر بالای 30 سال و بازسازی آن به ارزش حداقل 350 هزار یورو (فرد می تواند با 250 هزار یورو یک ملک با عمر بالای 30 سال خریداری نموده و 100 هزار یورو برای بازسازی آن هزینه کند)؛
  • خرید ملک با عمر بالای 30 سال در منطقه ها کم تراکم به ارزش 280 هزار یورو
  • دیپوزیت مبلغ 1 میلیون یورو نزد یکی از بانک های محلی (سرمایه گذار می تواند بعد از 5 سال و اخذ تابعیت، سرمایه خود را از بانک دریافت نماید.)
  • سرمایه گذاری در فعالیت های تحقیقاتی در پرتغال به ارزش حداقل 350 هزار یورو؛
  • سرمایه گذاری حداقل 250 هزار یورو برای حفاظت و بازسازی میراث فرهنگی و هنری پرتغال؛
  • تاسیس شرکت تجاری در پرتغال با استخدام 10 نفر پرتغالی به ارزش 350 هزار یورو
  • انتقال سرمایه برای خرید سهام صندوق های سرمایه گذاری به ارزش 350 هزار یورو
  • سرمایه گذاری در پروژه های کشاورزی، اکوتوریسم، انرژی های تتازهپذیر و زیست محیطی به ارزش 500 هزار یورو تحت عنوان ویزای سبز
  • راه اندازی استارت آپ به ارزش 280 هزار یورو

نکته: در روش خرید ملک، اگر فرد تا 5 سال ملک خود را بفروشد، از مزایای گلدن ویزای پرتغال بهره مند نخواهد شد.

گلدن ویزای پرتغال در 2022 چگونه خواهد بود؟

از سال 2022، ویزای طلایی پرتغال و خرید ملک تغییراتی خواهد داشت. این تغییرات به توضیح زیر هستند:

  • اخذ گلدن ویزا به وسیله خرید ملک در شهرهای بزرگ مانند لیسبون و پورتو و بعلاوه شهرهای ساحلی با تراکم بالا از سال 2022 امکان پذیر نخواهد بود.
  • از سال 2022، خرید ملک با عمر بالای 30 سال و بازسازی آن به ارزش 280 هزار یورو و هرگونه خرید ملک به ارزش 400 هزار یورو در منطقه ها کم تراکم کشور پرتغال امکان پذیر خواهد بود.

به طور کلی، متقاضیان گلدن ویزا تنها با خرید ملک در منطقه ها کم تراکم پرتغال که در نقشه زیر نمایش داده شده است، می توانند از مزایای این نوع ویزا بهره مند شوند. لازم به ذکر است که در سال 2022 نیز صدور ویزای طلایی پرتغال با خرید واحدهای تجاری و عمومی در شهرهای لیسبون و پورتو شامل مهمانپذیرها، هاستل ها، هتل ها، مغازه ها و هرگونه واحد خدماتی همچنان پابرجاست.

سرمایه گذاری در منطقه ها کم تراکم نیز مزایای فوق العاده ای دارد. کمترین اندازه سرمایه گذاری با سود بالا و پایین بودن قیمت املاک در منطقه ها کم تراکم از مزایای این نوع روش می باشد.

سرمایه گذاری در پرتغال چه مزایایی دارد؟

کشور پرتغال در سال های اخیر رشد بسیار زیادی داشته است. به همین علت از برترین و پرسودترین مقاصد برای سرمایه گذاری به شمار می آید. از جمله دلایلی که باعث شده سرمایه گذاری در پرتغال افزایش یابد عبارتند از:

  1. پرتغال کشوری در حال رشد و توسعه است.
  2. علاوه بر بازگشت سرمایه، می توانید از مزایای اخذ اقامت یک کشور اروپایی نیز بهره مند شوید.
  3. در کشور پرتغال، بالا بودن ارزش افزوده بالا از دیگر مشوق های سرمایه گذاری در این کشور است.
  4. با سرمایه گذاری در املاک و اجاره ملک می توانید به عایدی ثابت ماهانه دست یابید.
  5. سود سالانه شما با سرمایه گذاری در پرتغال 4 تا 40 درصد خواهد بود.
  6. در کشور پرتغال، هیچ محدودیتی برای ملیت سرمایه گذاران وجود ندارد.

گلدن ویزا و پاسپورت پرتغال

شما می توانید با اخذ اقامت دائم پرتغال به وسیله گلدن ویزا و پس از 5 سال، تابعیت و پاسپورت پرتغال اخذ نمائید. پاسپورت پرتغال از قوی ترین پاسپورت های دنیا می باشد. زیرا دارندگان پاسپورت پرتغال می توانند به 188 کشور دنیا بدون ویزا و به صورت آزادانه سفر نمایند. پاسپورت کشور پرتغال، در فهرست گذرنامه هنلی، ششمین پاسپورت قدرتمند دنیا است. لازم به ذکر است که پاسپورت این کشور، از کشورهایی مانند آمریکا، انگلستان و کانادا نیز قوی تر است.

خرید ملک در پرتغال

سرمایه گذاری در املاک یکی از برترین روش های اخذ اقامت پرتغال است. شما با خرید ملک می توانید حداقل پس از پنج سال واجد شرایط اخذ تابعیت پرتغال شوید. در کنار اخذ اقامت یک کشور اروپایی، از مزایای داشتن یک خانه در پرتغال بهره مند خواهید شد. این روش از سودآورترین روش های سرمایه گذاری در پرتغال است. تمامی این مزایا زمانی حاصل می گردد که شما گزینه مناسبی را برای سرمایه گذاری خود پیدا کنید، این کار ممکن است روندی پیچیده داشته و یا قوانین خاصی را شامل گردد که شما از آن بی اطلاع باشید. به همین علت پیشنهاد ما به شما این است که صفر تا صد کارهای خود را به یک شرکت معتبر و حرفه ای بسپارید. شرکت گلدن وست از جمله معتبرترین شرکت های اخذ اقامت پرتغال به وسیله سرمایه گذاری است. این شرکت دارای سابقه طولانی در زمینه ملک است که در لینک زیر می توانید پروژه های اجرا شده به وسیله گلدن وست در زمینه ملک را مشاهده نموده و تمام پروژه های ساخت و ساز و خرید و فروش ملک را مطالعه نمایید.

خرید ملک در پرتغال

شرکت گلدن وست با استفاده از تجربه چند ساله و خرید ده ها ملک در پرتغال با انتخاب ملک مناسب و ارائه طرح توجیهی و بیزینس پلان مجذوب کننده برای متقاضیان گلدن ویزا، علاوه بر اخذ اقامت برای خود و خانواده متقاضی، سود سرمایه گذاری قابل توجهی را برای شما برنامه ریزی می کند.

مشاوره رایگان اقامت پرتغال

شروع مسیری تازه در زندگی و اخذ اقامت یک کشور دیگر، ممکن است کمی مبهم باشد و سوالات زیادی را در فکر شما به وجود آورد. آنچه در ابتدا احتیاج دارید، مشاوره و کسب اطلاعات کامل در خصوص مراحل اخذ اقامت پرتغال است. شرکت گلدن وست دارای تیم حرفه ای و مجرب در زمینه گلدن ویزای پرتغال است. اگر قصد سرمایه گذاری در پرتغال را دارید، پیشنهاد می کنیم از مشاوره با کارشناسان گلدن وست بهره مند شوید.

سایر روش های اخذ اقامت پرتغال

آنچه تا این قسمت از مطلب گفته شد، در خصوص گلدن ویزای پرتغال بود. گلدن ویزا تنها یکی از روش هاست. اخذ اقامت کشور پرتغال به وسیله روش های مختلفی ممکن است. شرکت گلدن وست قادر به اخذ اقامت این کشور به وسیله خودحمایتی یا تمکن اقتصادی (D7) و ثبت شرکت است.

  1. تمکن اقتصادی پرتغال

تمکن اقتصادی که به روش خودحمایتی نیز مشهور است از آسان ترین روش های اخذ اقامت پرتغال می باشد. در صورتی که شما بتوانید ثابت کنید ماهانه به صورت ثابت 750 یورو عایدی دارید، واجد شرایط اخذ اقامت خودحمایتی پرتغال هستید. لازم به ذکر است که این عایدی باید از محلی به غیر از محل کسب باشد.

  1. ثبت شرکت در پرتغال

ثبت شرکت در کشور پرتغال، از دیگر راه های اخذ اقامت اروپا می باشد. در این روش متقاضی پس از ثبت شرکت و اخذ اقامت، باید مدارکی به سفارت پرتغال ارائه داده و فعال بودن شرکت خود را اثبات نماید. در صورتی که به تجارت بین چند کشور غیرایرانی مشغول هستید می توانید در پرتغال نیز شرکتی ثبت نموده و اقامت پرتغال اخذ نمائید.

دفتر مهاجرتی پرتغال

با توجه به اینکه سرمایه گذاری در هر کشوری قوانین و شرایط خاص خود را دارد، برای داشتن یک سرمایه گذاری پیروز و بدون ریسک پیشنهاد ما به شما این است که حتما به وسیله یک شرکت مهاجرتی مطمئن، نسبت به خرید ملک و اخذ گلدن ویزای پرتغال اقدام نمائید. گلدن وست شرکتی معتبر در زمینه اخذ اقامت پرتغال است. این شرکت با بهره مندی از تیم حرفه ای، آماده ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری و خرید ملک در پرتغال است. گلدن وست در ایران و پرتغال تا لحظه اخذ اقامت همراه شماست.

وبسایت: www.goldenwest.pt

صفحه اینستاگرام: @goldenwest.pt

شماره واتس اپ: 00351918556342 - 09024443137 - 090302222732

ایمیل: [email protected]

منبع: توریسم آنلاین

به "گلدن ویزای پرتغال، اخذ اقامت اروپا به وسیله سرمایه گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلدن ویزای پرتغال، اخذ اقامت اروپا به وسیله سرمایه گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید