تجملی ترین هتل های دنیا

به گزارش وبلاگ خوراکی، به هنگام مسافرت رفتن، یکی از مهم ترین مسائلی که باید به آن توجه کرد، هتل است. مطمئنا انتخاب هتل درست برای اقامت به هنگام سفر، تاثیر به سزایی در تجربه شما در طی سفر دارد. با ما همراه باشید. در زیر، لیستی از بهترین و تجملی ترین هتل های دنیا قرار گرفته است که می توانید در طی سفرهایتان، در این هتل ها اقامت کنید. در زیر، لیست ده تا از تجملی ترین هتل های دنیا را مشاهده می کنید.

تجملی ترین هتل های دنیا

1. هتل سوفیتل - مصر

یکی از خارق العاده ترین هتل هایی که ممکن است ببینید، هتل سوفیتل اولد کاتاراکت اسوان مصر است. این هتل، مکانی بسیار زیبا است که در آنجا، شاهد بهترین معماری مصری هستید و شاهد منظرههای بسیار زیبایی به رودخانه نیل هستید.

این هتل پنج ستاره، در اولد کاتاراکت در کنار رودخانه نیل واقع شده و به دیگر جاذبه های گردشگری شهر اسوان همچون روستای نوبین و جزیره الفانتین نیز بسیار نزدیک است. شاهزاده دایانا و جیمی کارتر از جمله افراد مشهوری هستند که تا به امروز در این هتل اقامت کردند.

هتل اولد کاتاراکت در طی استعمار انگلیسی ها ساخته شده است. این هتل در طی سال های 2008 تا 2011 برای بازسازی و نوسازی کامل بسته شده بود و در طی این مدت، بیش از 131 اتاق قدیمی آن به 76 اتاق نو و 45 سوئیب زیبا تبدیل شدند.

2. هتل لامامونیا - مراکش

هتل لامامونیا ماراکچ، تنها یک هتل پنج ستاره معمولی نیست و یکی از نمادین ترین معماری ها را در جهان دارا است. طراحی داخلی این هتل بسیار برجسته و اطراف آن نیز خارق العاده است.

هتل لامامونیا در سال 1929 ساخته شده است. این هتل از طریق هنری پوست و آنتونی مارچیسیو ساخته شده که وسعتی بیش از پانزده هکتار را پوشش می دهد. این هتل، تجربه فراموش نشدنی برای مهمانان خود به ارمغان می آورد. مهمانان هتل می توانند به راحتی از امکانات لوکس و تجملی آن استفاده کنند. هتل لامامونیا دارای غذاها و خوراک های بسیار شگفت انگیزی است و امکانات و سرویس های زیادی برای مهمانان آن فراهم شده است. از جمله امکانات و سرویس هایی که در این هتل قادر به استفاده هستید شامل سوار شدن بر بالون، گردش در صحرای آگافی و غیره است.

3. اقامتگاه و چشمه آبگرم ماریوت دریای مرده - اردن

اقامتگاه و چشمه آبگرم ماریوت دریای مرده، دارای منظرهی بسیار زیبا و دلنشین به دریای مرده است و اقامت آرامش بخشی را برای شما فراهم می آورد. این هتل پنج ستاره کشور اردن، برای کسانی که قصد گردش در دریای مرده را دارند، مکان بسیار مناسبی برای اقامت است.

این هتل منحصربه فرد، فاصله بسیار اندکی با چشمه آبگرم طبیعی و زیبای دریای مرده دارد. از این هتل به راحتی می توان از دیگر جاذبه های گردشگری نزدیک همچون کوه نبو، مکان باپتیسم و منطقه حفاظت شده موجیب رفت. این هتل دارای چندین رستوران مختلف، مرکز ورزشی بیست و چهار ساعته و آبگرم در حد جهانی است.

4. هتل آتلانتیس - امارات

شهر دوبی برای آسمان خراش های مدرن و فروشگاه های شناخته شده مشهور است. شهر دوبی مقصد بسیار خوبی برای تجمل گرایان است و هتل آتلانتیس نیز می تواند اقامتگاه بسیار خوبی برای آنها باشد. هتل آتلانتیس، هتلی برای افراد بسیار سطح بالا است.

هتل آتلانتیس در سال 2008 به طور رسمی افتتاح شد. این هتل شامل هزار و پانصد و چهل و هشت اتاق است. آکواریومی در این هتل قرار گرفته است که بیش از شصت و پنج هزار حیوان دریایی از جمله بیست و هشت دلفین را در خود جای داده است. این هتل، یکی از مکان های مورد نظر فیلمسازان برای ساخت فیلم های خود است.

5. هتل پرا پالاس - ترکیه

در اقامت در هتل پرا پالاس شهر استانبول، شاهد معماری منحصربه فرد و زیبای ترکی خواهید بود. این بنای تاریخی و زیبا که اکنون یک هتل است، اما در اصل، در سال 1892 به عنوان یک موزه و هتل ساخته شده بود و هدف اصلی آن نیز میزبانی از مسافران قطار سریع السیر معروف بوده است. هتل پرا پالاس، قدیمی ترین هتل اروپایی است که در کشور ترکیه واقع شده است. این هتل، نام خود را از منطقه ای که در آن قرار گرفته است، گرفته است.

با اقامت در هتل پرا پالاس، به راحتی به جاذبه های گردشگری مشهوری همچون خیابان استقلال و میدان تاکسیم دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این، این هتل به سفارت خانه های کشورهایی همچون روسیه، آلمان، هلند، فرانسه و ایتالیا نزدیک است. این هتل، تجربه منحصربه فرد و اقامتی عالی را برای شما به ارمغان می آورد. در سال 2006، این هتل به جهت بازسازی و نوسازی بسته شد تا اینکه در سال 2010، بار دیگر پذیرای مهمانان شد.

یکی از جاذبه های جالبی که در درون هتل قرار گرفته است، اتاق صد و یک است. این اتاق که به نوعی یک موزه محسوب می شود، وسایل شخصی و کتاب های مصطفی کمال آتاتورک را برای مهمانان و گردشگران به نمایش می گذارد.

6. هتل کپ روکت - اسپانیا

هتل کپ روکت در جزیره مالورکا در کشور اسپانیا واقع شده و منظره دلنشینی از دریایی مدیترانه را برای مهمانان خود فراهم می کند. این هتل، یکی از بهترین هتل ها در این منطقه است. این هتل پنج ستاره، قبلا به عنوان یک پایگاه نظامی استفاده می شده ولی امروزه مکانی برای گردشگران و مهمانانی است که در پی تجمل، حریم خصوصی و بهترین چیزها در مدیترانه هستند. این قلعه در طی قرن نوزدهم ساخته شده است. در داخل محوطه این قلعه، استخرهایی مخفی در درون صخره ها کنده کاری شده است.

7. هتل سموده هاولی - هند

هتل سموده هاولی در شهر جایپور کشور هندوستان قرار گرفته است. این هتل دارای طراحی داخلی و بیرونی سنتی و ظریف است و مکانی بسیار آرامش بخش و تماشایی برای کسانی است که قصد دارند تا از ترافیک خیابان های شلوغ هند بگریزند. این هتل قبلا خانه یاداوندرا سینگ و خانواده اش بوده است. این هتل یکی از برجسته ترین هتل ها در هندوستان است.

این خانه با اینکه به عنوان یک هتل طراحی نشده اما شامل سی و نه اتاق در اشکال و ابعاد مختلف است که دارای حمام های بزرگ سبک هندی است و بسیاری از تصاویر و تابلوهای خانواده همچنان بر روی دیوارهای هتل قرار دارند. غذاها و خوارک های این هتل، یکی از نکات برجسته و درخشان آن محسوب می شود.

8. هتل سینت رجیس - مالدیو

هتل سینت رجیس بر روی یکی از زیباترین مکان های روی سیاره زمین قرار گرفته است. این هتل، مکان بسیار خوبی برای زوج هایی است که قصد سفر به ماه عسل را دارند. این هتل پنج ستاره، به سبک کلبه های چوبی است و هزینه زیادی را می طلبد. هزینه هر اتاق آن برای یک شب بیش از چهار هزار دلار آمریکا است.

9. هتل امیلیانو - برزیل

هتل امیلیانو در مرکز کشور برزیل یعنی ریودوژانیرو و در کناره ساحل کوپاکابانا واقع شده است. این هتل، مکان بسیار مجذوب کننده و دلنشینی برای افرادی است که قصد سفر به ریو را دارند. این هتل دارای جوی آرام و منظره بی نظیری از اقیانوس اطلس است. این هتل به ساحل ایپانما و کاخ کوپاکابانا بسیار نزدیک است.

10. هتل شاترز آن بیچ - آمریکا

هتل شاترز آن بیچ، یکی از بهترین هتل ها در شهر سانتا مونیکای استان کالیفرنیای آمریکا است. این هتل، منظره بی نظیری از اسکله سانتا مونیکا ارائه می کند و شامل صد و هشتاد و شش اتاق و دوازده سوئیت است. هتل شاترز آن بیچ، برای کسانی که قصد استراحت و آرامش را در کنار ساحل اقیانوس آرام دارند، بسیار مناسب است.

منبع: فوت و فن / memphistours.com

به "تجملی ترین هتل های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجملی ترین هتل های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید