کمپین شجاع مثل تو انتشارات جنگل، به مناسبت روز مرد

به گزارش وبلاگ خوراکی، لازمه داشتن یک جامعه پویا و شاد این است که زنان و مردان در کنار یکدیگر تلاش و همکاری کنند.

کمپین شجاع مثل تو انتشارات جنگل، به مناسبت روز مرد

به گزارش وبلاگ خوراکی، بنابر اعلام انتشارات جنگل، برای بهبود شرایط مردان در جامعه نیاز است تا تلاشی همگانی برای افزایش آگاهی انجام شود. با افزایش آگاهی، رسیدن به جامعه ای شاد و پویا امکان پذیر است. انتشارات جنگل با سابقه بلند مدت در حوزه چاپ و نشر کتاب زبان و حقوقی تصمیم گرفت با هدف افزایش آگاهی مردان کمپین شجاع مثل تو را اجرا کند. ما سعی داریم به کمک کتاب ها و تفکر درباره آن ها، اندکی به مردان و دغدغه هایشان نزدیک شویم. همچنین شخصیت ها و مردان تاثیرگذاری که باعث زیباتر شدن جهان شده اند را معرفی کنیم.

در کمپین #شجاع-مثل-تو کتاب هایی که مردان باید بخوانند از جمله کتاب هایی که مردان پیروز جهان در حوزه کسب و کار نوشته اند مثل ایلان ماسک و استیو جابز یا کتاب هایی که قهرمانان مرد با ویژگی ها و صفات منحصر به فرد دارند، معرفی شده اند. علاوه بر این، کتاب هایی از ادبیات کلاسیک در کنار کتاب های داستانی مدرن در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. شجاع مثل تو بین روزهای 11 تا 18 اسفند در سایت انتشارات جنگل به آدرس jangal.com اجرا می شود. در این مدت 20 کتاب مهم و تاثیرگذار مردان با 50 درصد تخفیف در اختیار علاقمندان کتاب های زبان اصلی قرار می گیرد.

مشاهده و خرید کتاب های روز مرد

در کمپین روز مرد انتشارات جنگل شاهکارهای کلاسیک مثل رمان پدران و پسران اثر ایوان تورگنیف، تصویر دوریان گری اثر جاودان اسکار وایلد و کتاب روزهای سخت که به عقیده بسکمک از منتقدان بهترین اثر چارلز دیکنز است به چشم می خورد. در کنار آثار کلاسیک، رمان های پرفروش روز جهان مثل مردی به نام اوه و پیرمرد صدساله ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد نیز برای علاقمندان به خواندن داستان های جذاب روز در نظر گرفته شده اند. زندگی نامه مردان مهم و تاثیرگذار جهان همچون کتاب های ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا، استیوجابز مدیرعامل سابق شرکت اپل، کفش باز بنیانگذار کمپانی نایکی و نامه های بزوس رییس شرکت آمازون برای الهام بخشی مخاطبان در این کمپین ارائه شده اند. رمان ّهای برجسته دیگر مثل ناتوردشت، بازمانده روز، گتسبی بزرگ، خورشید همچنان می تابد و زوربای یونانی که همگی نوشته نویسندگان برجسته ای مثل ارنست همینگوی، جی دی سلینجر و کازوئو ایشی گورو هستند و پیروز به دریافت جایزه های مهمی مثل نوبل و من بوکر شدند برای علاقمندان حرفه ای ادبیات داستانی یا با اصلاح کرم کتاب ها در کمپین قرار گرفته اند. برای مشاهده فهرست کامل کتاب های کمپین روز مرد به سایت انتشارات جنگل (به آدرس jangal.com) مراجعه کنید و یا روی لینکی که در وسط صفحه قرار گرفته است، کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کمپین شجاع مثل تو انتشارات جنگل، به مناسبت روز مرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین شجاع مثل تو انتشارات جنگل، به مناسبت روز مرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید