نمایش داغی در جشنواره مجارستان

به گزارش وبلاگ خوراکی، فیلم کوتاه داغی در بخش رقابتی بیست و سومین جشنواره بین المللی فیلم فالودی مجارستان به نمایش در می آید.

نمایش داغی در جشنواره مجارستان

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ خوراکی، فیلم کوتاه داغی ساخته فاطمه محمدی در بخش رقابتی بیست و سومین جشنواره بین المللی فیلم فالودی مجارستان به نمایش در می آید.

جشنواره بین المللی فالودی که هرساله در 2 بخش فیلم و عکس با یک تم معین توسط آموزشگاه فیلم بوداپست برگزار می گردد، سال جاری با موضوع در ارتباط پنجاه و یک فیلم از چهل کشور مختلف را به رقابت دعوت نموده است.

جشنواره سال جاری به خاطر شرایط ویژه همه گیری ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می گردد و برگزیدگان در روز اختتامیه، بیست و یکم نوامبر برابر با اول آذرماه معرفی خواهند شد.

این فستیوال با هدف بحث به وسیله زبان تصویر و مصاحبه میان دیدگاه های متفاوت، دارای برنامه های مختلفی، چون نمایش فیلم، کارگاه های آموزشی، جلسات پرسش و پاسخ و … است.

بیست و سومین دوره این جشنواره سال جاری با تم در ارتباط در بخش های کوتاه داستانی، مستند، تجربی و دانشجویی برگزار خواهد شد.

دیگر عوامل فیلم کوتاه داغی عبارتند از نویسنده: امیر روئینی، مدیر فیلمبرداری:حمید مهرافروز، صدابردار و صداگذار: سامان شهامت، تدوین: شیدا گرجی، موسیقی: پیغام آزادی، طراح صحنه: پوریا اخوان، تهیه شده در دفتر انجمن سینمای جوانان بروجرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نمایش داغی در جشنواره مجارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش داغی در جشنواره مجارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید