می خواهیم نتیجه ای بگیریم که جهان به والیبال ایران احترام بگذارد

به گزارش وبلاگ خوراکی و به نقل از فدراسیون والیبال، امیرحسین اسفندیار در مورد وضعیت تیم والیبال جوانان در آستانه رقابت های والیبال جوانان دنیا گفت: ما یکشنبه به بحرین رسیدیم و روز گذشته هم یک بازی محبت آمیز با تیم میزبان انجام دادیم. قطعاً سطح رقابت های جوانان با سایر رده ها متفاوت است حتی زمانی که مسابقات امیدهای دنیا برگزار می شد این رقابت ها سطح پایین تری نسبت به جوانان دنیا داشت.

می خواهیم نتیجه ای بگیریم که جهان به والیبال ایران احترام بگذارد

وی ادامه داد: همه تیم هایی که به بحرین می آیند بهترین نفرات خود را می آورند. گروه سوم و چهارم گروه های خیلی سختی هستند. در گروه ما دو تیم برتر اروپا با تیم برتر آسیا که ایران است و همین طور تیم برتر آفریقا حضور دارند. البته تیم تونس تیم ضعیف تری نسبت به 3 تیم دیگر است.

کاپیتان تیم والیبال جوانان با اشاره به اینکه در بازی های دور اول نمی توان سطح واقعی تیم ها را برآورد کرد، گفت: با توجه به اینکه طول می کشد تا تیم ها با شرایط آب و هوایی بحرین و همین طور شرایط سالن آشنا شوند بنابراین در بازی اول نمی توان درباره میزان قدرت آنها اظهارنظر کرد و از بازی دوم است که عیار همه تیم ها تعیین می گردد. قطعاً کار سختی در پیش داریم اما تیم یکدست و متحدی داریم و امیدواریم شرمسار مردم ایران نشویم.

اسفندیار با اشاره به اینکه آخرین دوره ای است که در رده جوانان می تواند بازی کند، گفت: همین موضوع برای من انگیزه مضاعفی است تا در آخرین دوره ای که در تیم جوانان حضور دارم بتوانم عملکرد موفقی داشته باشم و نتیجه ای کسب کنیم که همه جهان به والیبال ایران احترام بگذارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "می خواهیم نتیجه ای بگیریم که جهان به والیبال ایران احترام بگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم نتیجه ای بگیریم که جهان به والیبال ایران احترام بگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید