والیبال

با برترین جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید

جاذبه گردشگری کوش آداسی به یک یا دو مورد ختم نشده و بسیاری از تفریحات متنوع و هیجان انگیز جهان در این شهر وجود دارد. کوش آداسی یکی از شهرهای پر مسافر ترکیه است که به علت سواحل زیبا و آب و هوای خوبی که دارد، سالانه گردشگران خارجی و داخلی زیادی را جذب می...

11 شهریور 1401

اعتراف رسانه لهستانی به قدرت والیبال ایران

تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت ها والیبال به مصاف لهستان رفت و در یک بازی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 بازنده شد تا از صعود به مرحله بعدی این مسابقات باز بماند.

8 مرداد 1401

عطایی: در پلی آف والیبال هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد

به گزارش خبرنگاران، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یکشنبه (24 بهمن ماه) با قرار گرفتن تیم لبنیات هراز آمل در رتبه دوم جدول رده بندی (18 برد و 52 امتیاز) به انتها رسید.

20 اردیبهشت 1401

یک ایرانی مدرس فدراسیون جهانی والیبال شد

تهران (پانا) - محمود افشاردوست از سوی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) به عنوان مدرس دوره مربیگری انتخاب شد تا فرایند جهانی شدن والیبال ایران تداوم یابد.

28 دی 1400

نگاهی به تاریخچه حضور ایران در بازی های پاراآسیایی جوانان، چهارمین نایب قهرمانی یا صعود به صدر؟

بازی های پاراآسیایی جوانان 2021 در حالی به میزبانی بحرین برگزار می گردد که کاروان ایران امیدوار به حفظ جایگاه دومی است و البته نیم نگاهی به صعود به صدر جدول مدالی دارد.

25 دی 1400

مقابل سپاهان باید انتحاری بازی کرد، سپاهان تیم باکیفیتی است

خبرنگاران/اصفهان بازیکن تیم والیبال پاس گرگان معتقد است: سپاهان تیم با کیفیتی است که باید مقابل آن انتحاری بازی کرد، اما در بازی امشب داور تمرکز آنها را برهم زد.

7 دی 1400

برنامه اختصاصی ملی پوشان والیبال در سواحل ریمینی

به گزارش خبرنگاران، دور مقدماتی سومین دوره رقابت های لیگ ملت های والیبال از روز جمعه 7 خرداد ماه در بخش مردان به میزبانی ریمینی - ایتالیا آغاز می شود. تیم ملی در نخستین بازی از ساعت 15:30 مقابل تیم ملی ژاپن صف آرایی خواهد کرد.

24 تیر 1400

معروف: باید در سرویس بهتر شویم، نگران آینده نیستیم

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: نگران آینده نیستیم زیرا بازیکنان باستعداد زیادی داریم که می توانند جایگزین بازیکنان اصلی شوند.

15 تیر 1400

رئیس صنف چلوکبابی قزوین، سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان شد!

عسگری به عنوان سرپرست تیم والیبال شهرداری قزوین فعالیت می کند و حالا مسعود آرمات، سرمربی تیم شهرداری قزوین، وی را به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان انتخاب کرده است.

13 بهمن 1399

عمده غیاثی: سازمان لیگ والیبال عدالت را رعایت کند، بعضی تیم ها فقط در یک ساعت خاص به میدان می فرایند

سرمربی تیم والیبال شهداب گفت: برخی از تیم های خاص فقط در ساعت 17 بازی می نمایند و این اجحاف در حق سایر تیم هاست.

12 دی 1399

خیز سپاهان برای صدرنشینی، جدال حساس نارنجی پوشان با شهداب

به گزارش خبرنگاران، هفته دهم دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال روز پنجشنبه به میزبانی خانه والیبال و فدراسیون برگزار خواهد شد. در حساس ترین بازی هفته دو تیم سایپا تهران و شهداب یزد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان مصطفی کارخانه در تیم سایپا تهران پس...

20 آذر 1399

افزایش لژیونرها بهترین اتفاق ممکن برای والیبال ایران است

به گزارش خبرنگاران، میلاد عبادی پور ملی پوش والیبال ایران که سومین فصل حضورش در تیم اسکرا بلخاتوف لهستان را تجربه می کند، گفت: هر کسی عقیده ای دارد ولی به نظر من، افزایش تعداد لژیونرها بهترین اتفاق ممکن برای والیبال ایران است. این موضوع تنها برای ایران...

1 اسفند 1398

دانش آموزان همه فن حریف

رابعه تیموری-خبرنگار: تشکل زاییچه، کمیته سپاس، تشکل روی سپیدان، گروه محتسبان این گروه ها جزء 256 تشکل دانش آموزی است که در دبیرستان دوره اول پسرانه شهید چمران تشکیل شده تا دانش آموزان در قالب این گروه ها مهارت های مختلف را تجربه کنند.

4 دی 1398

شکست ناباورانه والیبال ایران برابر ژاپن

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدارش در هفته اول لیگ ملت های والیبال، با نتیجه سه بر صفر به ژاپن باخت.

26 آذر 1398

چگونه با بچه ها بیش فعال برخورد کنیم؟

برای کمک به بچه های بیش فعال نیازی به خرید اسباب بازی های گران قیمت یا مجموعه های گسترده لگو ندارید؛ حتی در موارد خفیف نیازی به مصرف دارو هم نیست.

5 آذر 1398

برای تغییر کواچ عجولانه تصمیم نمی گیریم، والیبال چند باخت تلخ داشت

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به نشست کارگروه تخصصی آنالیز عملکرد تیم های ملی در این فدراسیون، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این نشست ها از امروز آغاز می گردد و به آنالیز تمامی جوانب می پردازیم. ما سال سختی را برای تیم بزرگسالان...

23 آبان 1398

معروف: نباید مقابل برزیل به فکر نتیجه باشیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت که این تیم در مصاف با برزیل نباید به فکر نتیجه باشد.

21 آبان 1398

پیروزی نوجوانان والیبال ایران برابر بلغارستان

تیم والیبال نوجوانان ایران در دیداری راحت با نتیجه 3 بر صفر بلغارستان را برای دومین بار در رقابت های قهرمانی دنیا شکست داد.

7 مهر 1398

می خواهیم نتیجه ای بگیریم که جهان به والیبال ایران احترام بگذارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، امیرحسین اسفندیار در مورد وضعیت تیم والیبال جوانان در آستانه رقابت های والیبال جوانان دنیا گفت: ما یکشنبه به بحرین رسیدیم و روز گذشته هم یک بازی محبت آمیز با تیم میزبان انجام دادیم. قطعاً سطح رقابت های...

29 مرداد 1398

تفریحات ساحلی ریودوژانیرو

ریودوژانیرو بیشتر کسانی که به به شهر ریودوژانیرو می روند یکی از زیباترین و مهمترین ویژگی های این شهر را تفریحات ساحلی درریودوژانیرو می دانند، چرا که این شهر در کنار اقیانوس اطلس می باشد، به همین دلیل بسیاری از افرادی که به این شهر می آیند برای تفریحات...

27 مرداد 1398