مهم ترین مانع صعود به المپیک از نگاه استیلی

به گزارش وبلاگ خوراکی، نشست خبری سرمربیان 4 تیم حاضر در گروه سوم رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا امروز به وقت محلی در سونگلای تایلند برگزار گردید.

مهم ترین مانع صعود به المپیک از نگاه استیلی

به گزارش وبلاگ خوراکی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در ابتدای این نشست حمید استیلی سرمربی تیم ملی المپیک ایران گفت: خوشحالیم که امکان حضور در چنین تورنمنتی را داریم و با آمادگی کامل همچنین آماده سازی مناسب به اینجا آمده ایم. ما بهترین و آماده ترین نفرات این رده سنی را انتخاب نموده ایم و با تمرکز و آمادگی کامل برای انجام اولین مسابقه آماده می شویم.

استیلی در پاسخ به سوالی پیرامون انتظار طولانی ایران برای صعود به المپیک گفت: فوتبال ایران همواره یکی از قدرت های برتر آسیا بوده و در رده بزرگسالان صندلی نخست رده بندی قاره را در اختیار داشته اما یکی از مسائل اصلی در این رده سنی تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا است. بازی های انتخابی در فیفا دی برگزار نمی گردد و تیم های المپیک ما همواره برای استفاده از بازیکنان باشگاهها در تمرینات و اردوها دچار مشکل بوده اند. در دوره فعلی البته کوشش نموده ایم از دو سال گذشته آماده سازی را شروع کنیم و برنامه های خوبی در این راستا داشتیم. ما به گذشته فکر نمی کنیم و اینجا هستیم تا اتفاق دیگری را رقم بزنیم.

سرمربی تیم ملی امید ایران در پاسخ به سوال دیگری پیرامون اولین بازی تورنمنت مقابل ازبکستان گفت: تمامی حریفان خودمان را به خوبی بررسی نموده ایم و با شناخت مناسب به اینجا آمده ایم. ما در یک گروه سخت قرار داریم که به نظر من هر 4 تیم برای صعود شانس خواهند داشت و رقابت نزدیکی وجود دارد. بازی اول در هر تورنمنتی سخت ترین بازی است خصوصا وقتی برابر تیم خوبی مثل ازبکستان قرار می گیرید. پیش از این دو بار مقابل آنها بازی نموده ایم و می دانیم تیم خوبی هستند با این وجود نباید فراموش کنید که ما ایران هستیم و هدفی به جز صعود نخواهیم داشت.

  • تیم خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا در اردوی تیم امید | مصاحبه با تازه داماد تیم
منبع: همشهری آنلاین

به "مهم ترین مانع صعود به المپیک از نگاه استیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین مانع صعود به المپیک از نگاه استیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید