مقابل سپاهان باید انتحاری بازی کرد، سپاهان تیم باکیفیتی است

به گزارش وبلاگ خوراکی، خبرنگاران/اصفهان بازیکن تیم والیبال پاس گرگان معتقد است: سپاهان تیم با کیفیتی است که باید مقابل آن انتحاری بازی کرد، اما در بازی امشب داور تمرکز آنها را برهم زد.

مقابل سپاهان باید انتحاری بازی کرد، سپاهان تیم باکیفیتی است

مصطفی باقری پس از باخت 3 بریک تیمش در مقابل سپاهان از هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور در جمع وبلاگ خوراکی اظهار کرد: بازی خوبی بود، سپاهان تیم باکیفیتی است و در امتیازات حساس بازیکنان با تجربه این تیم به ویژه امیرغفور خیلی خوب کار کردند و به نظرم شایسته پیروزی بودند.

وی اضافه نمود: آنها توانستند ما را تحت فشار قرار دادند، به ویژه با در زدن سرویسها پیروز بودند و ما هم نتوانستیم عملکرد همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: مقابل تیم سپاهان باید انتحاری بازی کرد، در زمانهایی هم داوری ما را اذیت کرد، تیم ما داشت خوب کار می کرد که داور وقفه انداخت و بازی از دستمان خارج شد و تمرکزمان از بین رفت.

بازیکن تیم والیبال پاس گرگان اضافه نمود: داور در امتیازات برابر در صحنه هایی که برابر بود نتیجه را به سود سپاهان اعلام می کرد تا سپاهان برنده از زمین خارج گردد؛ به عنوان مثال در امتیاز برابر 22 اگر اتفاقی رخ می داد به سود سپاهان اعلام امتیاز می کردند، این در خصوص تیمهای همچون سپاهان در مقابل حریفانی که سطح پایین تر از نظر کیفیت تیمی یا هزینه کردن دارند، اتفاق می افتد؛ در بعضی صحنه خطا کاملا معین بود اما متاسفانه داور با قضاوتهایی که داشت تمرکز ما برهم زد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مقابل سپاهان باید انتحاری بازی کرد، سپاهان تیم باکیفیتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل سپاهان باید انتحاری بازی کرد، سپاهان تیم باکیفیتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید