معرفی فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در نمایشگاه شهر گردشگر

به گزارش وبلاگ خوراکی، معاون گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: 32 فرصت سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در نخستین نمایشگاه شهر گردشگر معرفی گردید.

معرفی فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در نمایشگاه شهر گردشگر

مجتبی میرحسینی معاون گردشگری سیستان و بلوچستان امروز چهارشنبه 7 شهریور 97 در حاشیه نمایشگاه شهر گردشگر در مجموعه ایران مال در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ خوراکی اضافه نمود: 32 فرصت سرمایه گذاری استان در مناطق نمونه گردشگری و روستاهای هدف گردشگری در این نمایشگاه به سرمایه گذاران معرفی گردید.

او توضیح داد: نمایشگاه شهر گردشگر فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری و بازاریابی و توسعه برندینگ استانهای مختلف بود.

میرحسینی اضافه نمود: تبدیل شدن به شهر گردشگر امروز به یکی از موضوعات و دغدغه های مسئولان شهرها تبدیل شده است چراکه توسعه گردشگری ایجاد اشتغال و درآمد پایدار را در نقاط مختلف به دنبال دارد.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان اضافه نمود: مبانی بسیار مفیدی در طرح شهر گردشگر مطرح شده است و شهرها در این طرح از موارد و موضوعاتی که بدون استفاده باقی مانده بودند برای توسعه شهر و درآمدزایی بهره برداری می نمایند، امیدواریم سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از شهرهای پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب گردد.

او ادامه داد: تمام فرصت های سرمایه گذاری استان آماده و محیای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی است، تمام این پروژه ها زیرساخت های لازم برای ورود سرمایه گذاران را دارند و اداره کل میراث فرهنگی استان با واگذاری زمین و ارائه تسهیلات بانکی از سرمایه گذاران حمایت می نماید.

میرحسینی اظهار کرد: سیستان و بلوچستان معروف به هندوستان کوچک یکی از زیباترین نقاط کشورمان است که گردشگران می توانند با سفر به این استان با ظرفیت های ایران فرهنگی آشنا شوند.

معاون گردشگری اضافه نمود: امیدواریم این نمایشگاه و معرفی ظرفیت های گردشگری و سرمایه گذاری استانها به ویژه استانهای کمتر دیده شده در شناخته شدن مناطق مختلف کشور، توزیع گردشگر و توزیع عادلانه ثروت موثر واقع گردد.

منبع: میراث آریا

به "معرفی فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در نمایشگاه شهر گردشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در نمایشگاه شهر گردشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید