مدرسه 3 کلاسه گواتامک سیستان و بلوچستان مرداد سال جاری به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ خوراکی، تهران (پانا) - مدرسه 3 کلاسه محمدرسول الله(ص) روستای گواتامک شهرستان خاش به همت حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مردادماه سال جاری به بهره برداری رسید و دانش آموزان این روستا از مهر ماه 1400 در این مدرسه نوساز درس می خوانند.

مدرسه 3 کلاسه گواتامک سیستان و بلوچستان مرداد سال جاری به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، عملیات ساخت مدرسه 3 کلاسه محمدرسول الله(ص) در روستای گواتامک از توابع استان سیستان و بلوچستان، 28 مهرماه 1399 با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز، زهرا گیتی، نژاد مدیر عامل موسسه مهرگیتی و جمعی از مسئولان شروع شد.

مدرسه محمدرسول الله(ص) روستای گواتامک با 3 کلاس درس در 140 متر مربع زیربنا، یک باب اتاق اداری، یک باب اتاق معلم و در کمتر از یک سال احداث و در مرداد ماه امسال به بهره برداری رسید که اکنون پذیرای دانش آموزان است.

گواتامک، روستایی در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان با مسیری صعب العبور است که سال گذشته و پس از انتشار تصاویری از شرایط مدرسه این روستا، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای رفع محرومیت آموزشی در این بخش، با سرعت وارد عمل شد.

سال گذشته مشکل کمبود فضای آموزشی برای 79 دانش آموز این روستا با استقرار کانکس کلاسی و پیگیری رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به صورت موقت رفع شد. پس از آن نیز به فوریت ساخت مدرسه 3 کلاسه شروع و مرداد امسال به بهره برداری رسید که از مهر ماه امسال پذیرای دانش آموزان است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مدرسه 3 کلاسه گواتامک سیستان و بلوچستان مرداد سال جاری به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه 3 کلاسه گواتامک سیستان و بلوچستان مرداد سال جاری به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید