اصغر طالب نسب: ارسلان مطهری وسیله مصرفی نیست که او را دور بیندازید

به گزارش وبلاگ خوراکی، تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال گفت در رابطه با امیر ارسلان مطهری رفتار خوبی صورت نگرفته و این خوب نیست که بازیکن احساس کند یک وسیله مصرفی است و بعد از تاریخ مصرفش او را دور می اندازند.

اصغر طالب نسب: ارسلان مطهری وسیله مصرفی نیست که او را دور بیندازید

به گزارش خبرورزشی، اصغر طالب نسب، بازیکن اسبق استقلال درباره اتفاقات اخیر پیرامون تیم استقلال اظهاراتی را اعلام کرد.

دیدار استقلال مقابل مس کرمان را چطور پیش بینی میکنید؟

با توجه به اینکه مس کرمان چند سالی است در ورزشگاه آزادی بازی نکرده قطعاً این موضوع می تواند برای آنها هیجان انگیز باشد. آنها از لیگ یک به لیگ برتر آمدند و فعلاً از حضور در لیگ برتر تا حدودی ترس دارند. به نظرم این تیم شرایط لازم برای بازی در آزادی را ندارد و به همین علت استقلال باید ظرف 20 دقیقه اول به این تیم گل بزند.

چطور؟

چون هرچه از زمان بازی بگذرد ولی استقلال نتواند به این تیم گل بزند آنها اعتماد به نفس شان بیشتر میشود و از فشار استرس بیرون می آیند. به همین علت ممکن است کار در ادامه گره بخورد.

اوضاع استقلال را چطور دیدید؟

استقلال در آخرین بازی که در آزادی داشت اصلا خوب نبود. منظورم بازی با سپاهان است. در بازی با ملوان هم بعد از اینکه گل خورد تازه به خودش آمد. امیدوارم ترکیب اولیه استقلال درست باشد تا در همان ابتدای بازی استقلال به گل برسد. اما پیش بینی می کنم که استقلال در این بازی برنده می شود. به طور کلی استقلال باید از سه بازی پیش رویش حداقل هفت امتیاز بگیرد وگرنه از کورس جا می ماند.

درباره حضور بانوان در حاشیه بازی استقلال صحبتی دارید؟

به نظرم با توجه به شرایط موجود اگر بانوان به ورزشگاه نیایند بهتر است.

چرا؟

چون شرایط هنوز طوری نیست که ورزشگاه های ما پذیرایی بانوان باشند.

از چه نظر این صحبت را مطرح میکنید؟

سال 95 در کلاس مربیگری A آسیا بودم که به ما گفتند باید یک بازی را از نزدیک ببینیم. همه ما به تماشای بازی پرسپولیس و صنعت نفت در همین آزادی نشستیم. آن روز فحش های شنیدم که در کتاب فحش هم ننوشته اند. من خودم بچه پایین شهر تهران هستم ولی تجربه عجیبی برایم رقم خورد. ما هنوز فرهنگ سازی درستی درباره ورود بانوان نکرده ایم. هر وقت توانستیم ورزشگاه را هم مثل سینما کنیم می توانیم به این جمع بندی برسیم که خانم ها هم بروند.

قبول دارید پیش از این بارها چنین تصمیماتی گرفته شده اما فضای ورزشگاه تغییری نکرده است؟

شاید کار اصولی صورت نگرفته! ولی معتقدم همین بازی استقلال و مس اگر استقلال یک گل عقب بیفتد تماشاگر شروع به فحاشی می کند و آن وقت شرایط برای حضور بانوان خوب نیست. بنده که مخالف ورود باوان نیستم من نگران این هستم که با بروز چنین اتفاقی آنهایی که مخالف این کار هستند همین موضوع را دست بگیرند و بگویند دیدید چه شد و در نهایت باز هم موضوع را ممنوع کنند. این را از این نظر می گویم که شاید من هم می خواهم خواهر و مادرم را به ورزشگاه بفرستم اما با این شرایط به نظر من شرایط مهیا نیست.

فکر می کنید با حضور خانواده ها و بانوان آن دسته قلیل که در ورزشگاه فحاشی میکنند دیگر دست به این کار نزنند؟

قطعاً تاثیرگذار است اما حتماً زمان بر است. در کل امیدوارم این فرهنگ به وجود بیاید و کم کم آن تعداد معدود که شاید بین هر صد نفر یکی دو نفر بیشتر نباشند خودشان را اصلاح کنند یا از طریق مسئولان برگزارکننده ممنوع الورود شوند.

درباره رفتارهای اخیر ساپینتو در حاشیه بازی انزلی صحبتی دارید؟

من درس روانشناسی خوانده ام. قبلاً هم به شما گفته بودم مربیان هیجانی مثل شمشیر دولبه هستند یا مانند سیمئونه تیمشان را تهییج می کنند و نتیجه می گیرند و یا این که تیم را به حاشیه میبرند. اگر ساپینتو یک لگد دیگر بزند کل تیم را به حاشیه می برد. چون ممکن است این بار مسئولان برگزاری پیگیر شوند و بازی را تعطیل کنند. در آن صورت کل مجموعه استقلال ضرر خواهد کرد.

در مورد اتفاقات اخیر درباره امیر ارسلان مطهری صحبتی دارید؟

باشگاه رفتار خوبی با ارسلان مطهری نمی کند. کاری ندارم که او را میخواهند یا نه اما این روش روش درستی نیست. مطهری فصل گذشته سهم بسزایی در قهرمانی استقلال داشت. پیش از او هم با وریا غفوری چنین رفتاری شد. خوب نیست که بازیکن احساس کند در استقلال مثل یک وسیله مصرفی است و زمانی که تاریخ مصرفش گذشت او را کنار می گذارند. در آن صورت در هفته بیستم پایش را می گیرد و کم کم شروع می کند به مذاکره با تیم های دیگر.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اصغر طالب نسب: ارسلان مطهری وسیله مصرفی نیست که او را دور بیندازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصغر طالب نسب: ارسلان مطهری وسیله مصرفی نیست که او را دور بیندازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید