فرار یوونتوس از بحران با پیروزی مقابل جنوا، برد اینتر برابر کالیاری و تثبیت صدرنشینی

به گزارش وبلاگ خوراکی، خبرگزاری خبرنگاران- به غیر از دقایق ابتدایی نیمه دوم، یوونتوس بازی خوبی ارائه داد و یک برد نسبتا آسان کسب کرد

فرار یوونتوس از بحران با پیروزی مقابل جنوا، برد اینتر برابر کالیاری و تثبیت صدرنشینی

به گزارش وبلاگ خوراکی، یوونتوس با یک بازی خوب و روان به خصوص از کناره های زمین، مقابل جنوا به فزونی رسید تا رده سوم جدول را حفظ کند. دیان کولوسفسکی، وینگر جوان یوونتوس در این ملاقات بازی خوبی ارائه داد تا به نوعی بازی های بد اخیرش را جبران نموده باشد. بعد از کسب پیروزی روحیه بخش مقابل ناپولی در ملاقات معوقه، یوونتوس امروز پیروز شد 1-3 از سد جنوا عبور نموده و شانس های خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را افزایش بدهد.

یوونتوس بازی را بهتر شروع کرد و در همان دقیقه چهار به گل رسید. روی پاس خوان کوادرادو، دژان کولوسفسکی در مقابل دروازه جنوا صاحب فرصت شده و با یک ضربه فنی و کات دار گل اول را به ثمر رساند. در دقیقه 11 کریستیانو رونالدو در مرکز محوطه جریمه جنوا بخت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه پای چپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

اما در دقیقه 22 یوونتوس به گل دوم هم دست یافت. ضربه فدریکو کیه زا از درون محوطه توسط ماتیا پرین دفع شد، در ریباند کریستیانو رونالدو در عین ناباوری توپ را به دیرک زد و در ریباند دوم آلوارو موراتا از مرکز محوطه پیروز شد دروازه جنوا را باز کند. در اواخر نیمه اول جانلوکا اسکاماکا پشت مدافع یوونتوس صاحب موقعیت شده و می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما خروج خوب ووچیک شزنی مانع رخ دادن این اتفاق شده و یوونتوس به فزونی 0-2 دست یافت.

اما جنوا در همان ابتدای نیمه دوم به گل رسید. روی ارسال روولا از روی نقطه کرنر، اسکوماکا با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد و جنوا پیروز به زدن گل اول شد. در دقیقه 55 مارکو پیاتسا با ضربه ای زمینی از گوشه محوطه جریمه یوونتوس فرصت داشت خیلی زود گل دوم را نیز به ثمر برساند، اما شزنی به خوبی دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 62 یوونتوس روی یک ضدحمله فاصله ای تا زدن گل دوم نداشت، اما ضربه فدریکو کیه زا خودخواهانه بود و با عکس العمل ماتیا پرین همراه شد تا این فرصت خوب از دست برود. اما در دقیقه 70 و روی پاس عمقی دانیلو بود که وستون مک کنی در موقعیتی تک به تک با دروازه جنوا قرار گرفته و با یک ضربه دقیق پیروز شد گل سوم یوونتوس را نیز وارد دروازه جنوا بکند. در لحظات سرانجامی ضربه الکس ساندرو روی ارسال پائولو دیبالا توسط پرین مهار شد تا یوونتوس در نهایت در این ملاقات با نتیجه 1-3 به پیروزی دست یابد.

یوونتوس 1-0 جنوا؛ دیان کولوسفسکی 4`: خوان کوادرادو در حرکتی خوب، یک مدافع جنوا را جا گذاشت و با ورود به محوطه جریمه حریف، پاس به بیرون فرستاد که دیان کولوسفسکی با یک ضربه پای چپ فنی و دقیق، توپ را وارد دروازه ماتیا پرین کرد.

یوونتوس 2-0 جنوا؛ آلوارو موراتا 22`: یوونتوس در یک ضدحمله به گل رسید. فدریکو کیه زا با توپ ربایی خوب و استارتی سریع از میانه زمین، با ماتیا پرین تک به تک شد اما دروازه بان جنوا توپ را ناقص دفع کرد. در ریباند، ضربه بد کریستیانو رونالدو به تیر عمودی خورد و برگشت اما توپ به آلوارو موراتا رسید و او توانست دروازه خالی جنوا را باز کند.

یوونتوس 2-1 جنوا؛ جانلوکا اسکاماکا 49`: کرنر ارسالی دقیق از سوی نیکولو روولا، با ضربه سر محکم و بسیار خوب جانلوکا اسکاماکا همراه شد و شزنی نتوانست برای جلوگیری از ورود توپ به دروازه هیچ کاری انجام دهد.

یوونتوس 3-1 جنوا؛ وستون مک کنی 70`: پاس عمقی بسیار خوب دنیلو و فرار خوب وستون مک کنی از تله آفساید، باعث شد این هافبک آمریکایی با پرین تک به تک گردد و وی به راحتی دروازه جنوا را گگردد.

- اینتری ها توانستند با تک گل مدافع خود سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز نمایند. از هفته سی ام مسابقات سری آ ایتالیا، اینتر در خانه خود میزبان کالیاری بود که این ملاقات در نهایت با پیروزی یک بر صفر میزبان به سرانجام رسید. این برد یازدهمین پیروزی پیاپی شاگردان کونته بود و باعث شد تا فاصله این تیم با رقیب همشهری خود در صدر جدول حفظ گردد. حال شاگردان کونته هر هفته بیشتر از قبل به کسب اسکودتو نزدیک می شوند.

اینتر 1-0 کالیاری؛ متیو دارمیان (76): بعد از یک دو حکیمی و لوکاکو، اشرف حکیمی با یک پاس دارمیان را رو به روی دروازه خالی قرار داد تا مدافع کناری اینتری ها کاری آسان برای باز کردن دروازه حریف داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "فرار یوونتوس از بحران با پیروزی مقابل جنوا، برد اینتر برابر کالیاری و تثبیت صدرنشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار یوونتوس از بحران با پیروزی مقابل جنوا، برد اینتر برابر کالیاری و تثبیت صدرنشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید