فرآیند اخذ استاندارد برای کالاها تسهیل می گردد

به گزارش وبلاگ خوراکی، تهران (پانا) - به گفته رییس سازمان ملی استاندارد ایران در کنار کنترل های کیفی، کوشش می گردد تا با تفویض اختیار به مدیران استانی، فرآیند استاندارد را برای تولیدکننده تسهیل گردد.

فرآیند اخذ استاندارد برای کالاها تسهیل می گردد

به گزارش سازمان استاندارد، غلامرضا شریعتی آمادگی این سازمان را برای تحقق شعار فراوری؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها اعلام و تاکید نمود: تفویض اختیار به استان ها و کم کردن مداخله باعث تسریع در امور می گردد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: سال نو را با همبستگی در جهت سازندگی، کار و همت در عرصه ملی و بین المللی در کنار سایر ارکان نظام شروع می کنیم و به خاتمه می رسانیم.

وی با اشاره به بخشی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی در شروع سال نو مبنی بر ایجاد مشوّق هایی برای پشتیبانی از بخش خصوصی، گفت: بخش خصوصی با سرمایه گذاری وارد بازار شده و ما موظفیم حین نظارت دقیق بر امور مراقبت کنیم تا بخش خصوصی آسیب نبیند.

شریعتی از تدوین برنامه راهبردی 5 ساله سازمان اطلاع داد و گفت: این برنامه جامع به عنوان نقشه راه سازمان است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه در قبال حقوق همه حتی در دورترین نقاط کشور مسوولیم اضافه کرد: حمایت های این سازمان برای همه فعالان مالی یکسان است به طوری که احساس تبعیض نگردد.

وی حفظ سلامت و ایمنی را مهمترین هدف سازمان استاندارد دانست و اضافه کرد: با وجود همه مسائل، کوشش می کنیم تا شرایط ایمن، سالم و زندگی باکیفیتی برای اقشار مختلف جامعه رقم بزنیم.

شریعتی با اشاره به بازدیدهای اخیر از بنادر و گمرکات و عزم استاندارد برای تسهیل تجارت گفت: در ملاقات با تجار، در جریان مسائل دست و پاگیر آنها قرار گرفتم که طبق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و با همراهی و مشارکت مقامهای استانی تصمیم های خوبی برای برطرف موانع فراوری اتخاذ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "فرآیند اخذ استاندارد برای کالاها تسهیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرآیند اخذ استاندارد برای کالاها تسهیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید