شیائومی Civi 1S با اسنپدراگون 778G پلاس و قیمت 357 دلار معرفی گشت

به گزارش وبلاگ خوراکی، ساعاتی قبل شیائومی در کشور چین از جدیدترین گوشی خود به نام Civi 1S رونمایی کرد. به نظر می رسد شیائومی برای این گوشی به طور تعیین خانم ها را هدف قرار داده است. گفتنی است شیائومی سال گذشته گوشی Civi را راهی بازار کرد که مدل 1S هم فقط اندکی نسبت به آن بهبود یافته و به همین علت جانشین مدل موردنظر محسوب نمی شود. در ادامه به تعیینات این گوشی مجذوب کننده می پردازیم.

شیائومی Civi 1S با اسنپدراگون 778G پلاس و قیمت 357 دلار معرفی گشت

این گوشی نو از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با مدل اصلی ندارد و در این زمینه شیائومی کار خاصی انجام نداده است. در پنل پشتی آن یک ماژول دوربین مستطیل شکل دیده می شود که این روزها بسیاری از گوشی های برای ماژول دوربین خود از این طراحی استفاده می کنند. درون این ماژول سه دوربین به صورت مثلثی کنار یکدیگر تعبیه شده اند. سنسور اصلی از لنز بزرگی بهره می برد و دو دوربین دیگر در سمت راست و چپ بخش پایینی آن قرار گرفته اند. در ضمنً پایین این دوربین ها هم یک نوار LED افقی باریک دیده می شود.

فریم این گوشی مبتنی بر فلز است و برای پنل پشتی هم از شیشه استفاده شده. ضخامت گوشی شیائومی Civi 1S فقط به 6.98 میلی متر می رسد و این یعنی گوشی باریکی محسوب می شود و از طرف دیگر باید به وزن 166 گرمی آن هم اشاره کنیم. گفتنی است پنل شیشه ای از نوع مات است و به همین علت جلوه جذابی را برای این گوشی به ارمغان می آورد. در پنل جلویی این گوشی نمایشگر 6.55 اینچی AMOLED مبتنی بر رزولوشن 2400 در 1080 دیده می شود و رزولوشن آن هم به 120 هرتز می رسد. این نمایشگر می تواند رنگ های 10 بیتی را نمایش دهد و نرخ نمونه برداری لمسی آن هم به 240 هرتز می رسد. به لطف داشتن نسبت کنتراست 5 میلیون به 1، کاربران با خرید این گوشی از کنتراست بسیار خوبی بهره مند می شوند.

این نمایشگر از استانداردهای HDR10+ و دالبی ویژن پشتیبانی می کند. حداکثر روشنایی آن به 950 نیت می رسد و بر روی آن شیشه محافظ گوریلا گلس 5 تعبیه شده که می تواند دوام این نمایشگر را به طور قابل توجهی افزایش دهد. قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون 778G پلاس است که با رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 همراه شده است. از نظر نرم افزاری هم باید به بهره گیری از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 اشاره کنیم.

شیائومی اعلام کرده که این گوشی در ماژول دوربین سه گانه خود به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین اصلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال است که برای عکاسی در محیط های کم نور و فیلمبرداری نقش مهمی را ایفا می کند. دوربین سلفی هم مبتنی بر سنسور 32 مگاپیکسلی است که از قابلیت فوکوس اتوماتیک هم پشتیبانی می کند. از نظر نرم افزاری هم شیائومی قابلیت های متنوعی را برای دوربین ارائه داده تا کاربران بتوانند با استفاده از این قابلیت ها، عکس های جذابی را ثبت کنند.

انرژی این گوشی از طرف باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و برای شارژ کردن هم می توانید از فناوری شارژ اختصاصی 55 واتی استفاده کنید. در ضمنً باید به پشتیبانی از فناوری شارژ Quick Charge 4 plus هم اشاره کنیم. کاربران چینی از همین امروز با پرداخت حداقل 357 دلار می توانند این گوشی را بخرند. با خرید این مدل از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند می شوند. برای خرید مدل های 8/256 گیگابایتی و 12/256 گیگابایتی هم باید به ترتیب 403 و 450 دلار بپردازند. این گوشی در چهار رنگ مشکی، صورتی، آبی و نقره ای به دست کاربران می رسد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی Civi 1S با اسنپدراگون 778G پلاس و قیمت 357 دلار معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی Civi 1S با اسنپدراگون 778G پلاس و قیمت 357 دلار معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید