سیلی خوردن کمدین مشهور افغانستان قبل از اعدام به وسیله طالبان

به گزارش وبلاگ خوراکی، انتشار ویدئویی از نظرمحمد مشهور به خاشه جوان قندهاری، طنزپرداز مشهور افغانستان نشان می دهد که او پیش از آنکه به وسیله طالبان تیرباران گردد، مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

سیلی خوردن کمدین مشهور افغانستان قبل از اعدام به وسیله طالبان

به گزارش وبلاگ خوراکی، این ویدئو که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، خاشه جوان را پس از بازداشت نشان می دهد که افراد مسلح کنار او هستند و یکی از این افراد به صورت این طنزپرداز افغان سیلی می زند و به او خبیث می گوید.

مسئولان امنیتی ولایت قندهار پیشتر خبر داده بودند که افراد مسلح 22 ژوئیه (31 تیر) نظرمحمد را از خانه اش در ولسوالی (شهرستان) دند ولایت قندهار بیرون برده و روز آدینه تیرباران نموده اند. به گفته منابع خبری محلی در افغانستان، دستان نظر محمد پس از پیدا شدن جسدش، از پشت بسته بوده است.

گروه طالبان در پی انتشار خبر تیرباران نظرمحمد با پذیرش مسئولیت قتل او خاطرنشان کرد که این طنزپرداز افغان در عملیات چریکی کشته شده است.

نظرمحمد به علت خوش طبعی که داشت و فکاهی هایی که می گفت، شخصیتی پرطرفدار در میان مردم افغانستان بود. او بعلاوه عضو پلیس ملی افغانستان در قندهار بود.

امرالله صالح، معاون اول رییس جمهور افغانستان در واکنش به تیرباران شدن خاشه جوان در صفحه فیس بوکش نوشت: ویدئوی لحظات قبل از اعدام صحرایی خاشه جوان قندهاری نشان می دهد که طالب نه به شریعت پابند است، نه محکمه دارد، نه قانون و نه انسانیت.

سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان هم در صفحه فیس بوک خود نوشت: سیلی بر صورت نظرمحمد خاشه کمدین مشهور قندهاری، سیلی بر صورت تمام مردم افغانستان و توهین به انسانیت و کرامت انسانی است. سیلی دژخیم عبوس جور و جهل و جمود بر چهره خندان عدالت و دانایی و هنر است.

او در بخش دیگری از پیغام فیس بوکی خود نوشت: تیرباران خاشه یکبار دیگر ماهیت ددمنشانه دشمنان این سرزمین و دشمنی آنان را با فرهنگ و هنر و آزادی و آزادگی به نمایش گذاشت.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو

به "سیلی خوردن کمدین مشهور افغانستان قبل از اعدام به وسیله طالبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلی خوردن کمدین مشهور افغانستان قبل از اعدام به وسیله طالبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید