سامسونگ در حرکتی عجیب و شاید اتفاقی از گوشی تاشوی رقیبش تعریف کرد

به گزارش وبلاگ خوراکی، یکی از مقامات اوپو به تازگی یک گیف از گوشی تاشوی فایند N را در توییتر با کاربران به اشتراک گذاشت اما سامسونگ طی یک حرکت عجیب و در ظاهر غیرعمدی از آن تعریف کرد.

سامسونگ در حرکتی عجیب و شاید اتفاقی از گوشی تاشوی رقیبش تعریف کرد

سامسونگ در حال حاضر بزرگ ترین شرکت فراورینماینده گوشی هوشمند در دنیا به شمار میرود. البته منظورمان از گوشی هوشمند فقط مدل هایی با طراحی معمولی نیستند، بلکه در رابطه با گوشی های تاشو هم صحبت می کنیم که جز سامسونگ، هیچ شرکت دیگری تا این میزان در این زمینه پیروز عمل ننموده است. شرکت در سال 2019 و پس از یک تجربه ناپیروز در زمینه فراوری گوشی تاشو، تصمیم گرفت تمام نقاط ضعف مدل اولیه را رفع نموده و به مرور زمان تمام آن ها را تا جایی که امکان داشت رفع کند.

در نتیجه این کوشش بی وقفه بود که اکنون گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 را به عنوان پرچم داران شرکت در این زمینه شاهد هستیم. البته این گوشی ها رقبای خوبی در بازار دارند اما فاصله ای که سامسونگ در این بخش با آن ها ایجاد نموده بسیار زیاد است و حالا حالاها بعید است شرکتی بتواند در مقابل سامسونگ قد علم کند.

اتفاق جالبی که به تازگی رخ داد این بود که شرکت کره ای از محصولی که رقیب اصلی زد فولد آن به شمار میرود تعریف کرد. اتفاق جالبی که کمتر در حوزه فناوری و در میان رقابت شدیدی که بین شرکت ها وجود دارد مشاهده می گردد. حال نمی دانیم آیا این اتفاق عمدی بود یا غیرعمدی اما سامسونگ از گوشی تاشوی اوپو که تحت عنوان فایند N شناخته می گردد تعریف کرد.

یکی از مقامات اوپو به تازگی یک گیف را به وسیله حساب رسمی و شخصی خود در توییتر با کاربران به اشتراک گذاشت که در آن پست شاهد گوشی تاشوی اوپو فایند N بودیم. او در کپشن مربوط به این گیف اینطور نوشت: تنها جهت یادآوری، پاسخی به تمام کسانی که می گفتند گوشی های اندرویدی این روزها همه شبیه به هم و کسل نماینده هستند. سپس به ویدیوی مربوط به گوشی فایند N اشاره نمود که در پایین آن قرار گرفته بود. جالب اینجاست که حساب رسمی Samsung Mobile US در پاسخ به این پست، از عبارت بسیار شگفت انگیز استفاده کرد.

نمی دانیم آیا مسؤول شبکه اجتماعی سامسونگ حال خوبی داشته یا خیر اما شاید این گوشی را با یکی از گوشی های تاشوی سامسونگ اشتباه گرفته باشد چون معمولا شرکت ها از رقبای خود تعریف نمی نمایند. آن هم محصولی که خود سامسونگ احتیاج دارد تبلیغ بیشتری پیرامون آن انجام دهد. شاید هم این شخص خواسته متفاوت ظاهر گردد و به نتیجه کوشش و زحمت شرکت رقیب احترام بگذارد.

همان طور که گفته شد، غالبا نمی بینیم شرکت ها تا این میزان در میان کاربران از محصولات شرکت های رقیب تعریف و تمجید نمایند و همین باعث می گردد فکر کنیم این پیغام به اشتباه پست شد و مسؤول شبکه اجتماعی سامسونگ به صورت غیرعمدی این کار را انجام داد. از طرفی دیگر منطقی هم به نظر می رسد که سامسونگ از یک گوشی تاشو تعریف کند. همان طور که می دانید، شرکت کره ای این روزها سخت مشغول رفع ساختن ضعف های مربوط به طراحی گوشی های تاشوی خود است چرا که سری 3 به خصوص زد فلیپ 3 حسابی در زمینه فروش عملکرد پیروزی داشته اند و برای اینکه این شرایط خوب ادامه دار باشد، سامسونگ باید هر سال حرفی برای گفتن داشته باشد. بدین ترتیب تصمیم گرفت از محصول شرکت رقیب تعریف کند تا فکر کاربران را به این سمت سوق دهد که گوشی های تاشو انتخاب خوبی به حساب می آیند.

هرچه هست، امیدواریم سامسونگ از اوپو الهام گرفته و محصولی تاشو با میزان کلی کوچک تر از سری زد فولد راهی بازار کند. از آن طرف هم امیدواریم اوپو از سامسونگ الگوبرداری نموده و گوشی های تاشوی خود را در ابعاد و انواع مختلف راهی بازارهای دنیای کند و نه فقط بازار چین.

نظر شما در رابطه با این اتفاق عجیب چیست؟ فکر می کنید سامسونگ شرکتی باشد که برای جلب توجه کاربران، حاضر گردد به تعریف و تمجید از محصولات شرکت رقیب بپردازد؟ آن هم فناوری که تازه در ابتدای راستا واقع شده است و اصلا نباید رقبای آن مورد توجه قرار بگیرند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ در حرکتی عجیب و شاید اتفاقی از گوشی تاشوی رقیبش تعریف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ در حرکتی عجیب و شاید اتفاقی از گوشی تاشوی رقیبش تعریف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید