سامسونگ با انتشار ویدیویی از کاربران خواست بیشتر مراقب گلکسی فولد باشند؛ دستورالعمل هایی برای نگهداری گوشی 2 هزار دلاری

به گزارش وبلاگ خوراکی، سامسونگ راهنما و دستورالعمل تصویری برای نگهداری و مراقبت بیشتر از اولین گوشی تاشوی هوشمند خود منتشر کرد. سامسونگ در این ویدیو از کاربران می خواهد نکاتی را رعایت نمایند تا صدمه و آسیبی به گلکسی فولد وارد نشود.

سامسونگ با انتشار ویدیویی از کاربران خواست بیشتر مراقب گلکسی فولد باشند؛ دستورالعمل هایی برای نگهداری گوشی 2 هزار دلاری

هنگامی که برای اولین بار گلکسی فولد به دست وبلاگ خوراکی و بعضی از کاربران معروف توییتری و اینستاگرامی افتاد؛ معین شد این گوشی تاشو و انعطاف پذیر بسیار آسیب پذیر است و با مسائل جدی در صفحه نمایش روبرو است.

سامسونگ زمان عرضه گلکسی فولد را چند ماه به تعویق انداخت تا بعضی از این مسائل را برطرف کند. در نمایشگاه IFA 2019 نسخه های بهبودیافته ای از گلکسی فولد در اختیار وبلاگ خوراکی نهاده شد که به وضوح معین بود محکم تر و بهتر شده است.

ولی هنوز سامسونگ از کاربران می خواهد بیشتر مراقب این دستگاه باشند چون یک گوشی متفاوت در دست دارند که شبیه هیچ گوشی دیگری نیست.

این ویدیو با یادآوری این نکته آغاز می گردد که صفحه نمایش گوشی گلکسی فولد دارای محافظ صفحه نمایش هست و نیازی نیست محافظ دیگری روی آن سوار گردد یا از برداشتن محافظ آن خودداری کنید.

در مرحله بعد، از کاربران می خواهد لمس های سبک و ظریفی داشته باشند و نیازی نیست فشار دهند. سامسونگ می گوید مکانیزم تاشوی این گوشی از یک سیستم مکانیکی در ساعت ها الهام گرفته شده است؛ پس باید مواظب باشید آب یا گردوغبار به درون آن نفوذ نکند.

البته، سامسونگ در طراحی دوباره گلکسی فولد، کلاهک هایی را به لبه های بالا و پایین لولاهای گلکسی فولد اضافه نمود تا مانع از ورود آب، گردوغبار یا ذرات دیگر شوند ولی باز هم از کاربران می خواهد به این موضوع دقت ویژه ای داشته باشند. اگرچه معین نیست کاربران چگونه باید مانع ورود گردوغبار به درون لولاها و چرخ ها شوند!

درباره خرید گلکسی فولد کمی تامل کنید!

در نهایت، سامسونگ می گوید گلکسی فولد از آهن رباهایی با موقعیت های استراتژیک برای افزایش امنیت دستگاه استفاده می نماید. کاربران نباید این گوشی را نزدیک اشیایی مانند سکه یا کلید فلزی قرار دهند چون احتمال آسیب دیدن آهن رباها بالا است.

همچنین، غول کره ای از کاربران می خواهد گلکسی فولد را نزدیک کارت های هوشمند و اعتباری، کارت های بانکی و نظایر این ها قرار ندهند. به این معنی که نمی توانید گوشی تاشوی سامسونگ را درون کیفی قرار دهید که پول خرد دارد یا کارت های اعتباری و بانکی را نگه داری می نماید.

جالب است سامسونگ هشدار می دهد اگر درون بدون خود یک ایمپلنت یا کاشتنی خاصی دارید؛ حتما پیش از استفاده گلکسی فولد با پزشک خود مشورت کنید.

سامسونگ در انتهای این ویدیو می گوید سرویس Galaxy Fold Premier را برای یاری به نگهداری بهتر گوشی تاشوی کاربران راه اندازی نموده است.

نویسنده سایت انگجت می گوید کل این ویدیو برای من در یک خط خلاصه می گردد: اگر کاربری دست و پا چلفتی هستید؛ بهتر است درباره خرید یک گوشی تاشوی 2 هزار دلاری تجدیدنظر کنید.

منبع

منبع: یک پزشک

به "سامسونگ با انتشار ویدیویی از کاربران خواست بیشتر مراقب گلکسی فولد باشند؛ دستورالعمل هایی برای نگهداری گوشی 2 هزار دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ با انتشار ویدیویی از کاربران خواست بیشتر مراقب گلکسی فولد باشند؛ دستورالعمل هایی برای نگهداری گوشی 2 هزار دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید