روزنامه روسی: جو بایدن به زوال عقل مبتلاست

به گزارش وبلاگ خوراکی، یک روزنامه نزدیک به دولت روسیه، مدعی شد که جو بایدن به زوال عقل مبتلاست.

روزنامه روسی: جو بایدن به زوال عقل مبتلاست

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، یک روزنامه حامی دولت روسیه در مقاله ای پرسیده است که آیا عقل جو بایدن سر جایش است یا خیر و به آنالیز پنج مورد از نشانه های زوال عقل پرداخته که در این رئیس جمهوری آمریکا مشاهده می گردد.

نویسنده این مقاله در روزنامه کومسومولسکایا پراودا با اشاره به تعریف زوال عقل در سازمان بهداشت جهانی، گفت که بایدن بسیار سالخورده است و در سال های گذشته به تکرار اسامی و تاریخ ها را فراموش نموده و یا در جهت یابی خود دچار مشکل شده است.

نویسنده می گوید: دل آمریکایی ها برای رئیس جمهوری شان می سوزد، اما در عین حال نگران این هستند که آیا چنین شخصی توانایی مدیریت به عنوان رئیس اتاق بیضی (نام دفتر و محل کار رسمی رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید) و بعلاوه فرماندهی ارشد یکی از بزرگترین ارتش های جهان را دارد یا خیر.

نگارنده با اشاره به مطالب پزشک های آمریکایی و جدال های پیشین بایدن برای سلامتش از جمله آنوریسم مغزی، می گوید که بایدن مکررا خود را در صحنه های جهانی خجالت زده نموده است.

در این مقاله پنج دلیل برای اثبات زوال عقل بایدن ذکر شده است: فراموش کاری، گم کردن راستا و جهتش، پرسه های بی هدف، تغییرات رفتاری از جمله خشونت و مسائل حرکتی.

این مقاله به حضور اخیر بایدن در کره شمالی نیز اشاره می نماید که در آن بایدن سخنرانی اش را تمام کرد، به سمتی چرخید و با هوا صحبت کرد! او سپس سعی کرد با شخصی نامرئی در همان جا دست بدهد. ببینید

نویسنده درباره این اتفاق می گوید: بایدن مدام به اطراف صحنه ای که روی آن ایستاده بود، نگاه کرد. قیافه اش گیج و گنگ بود، این چشم انداز رقت بار نهایتا با پرسه های بی هدف او در سالنی شلوغ به سرانجام رسید.

این مقاله بعلاوه از فریاد زدن بایدن بر سر وبلاگ خوراکی مثال زده و تاکید می نماید که متخصصان مطمئن هستند که شرایط سلامت رئیس جمهوری آمریکا نگران کننده به نظر می رسد.

منبع: فرارو

به "روزنامه روسی: جو بایدن به زوال عقل مبتلاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه روسی: جو بایدن به زوال عقل مبتلاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید