رندرهای منتسب به گوشی وان پلاس 8 منتشر شد

به گزارش وبلاگ خوراکی، ساعاتی قبل، اکانت توییتری OnLeaks که ید طولایی در انتشار رندرهای گوشی های دارد، رندرهای مربوط به نسل جدید گوشی وان پلاس، احتمالا وان پلاس 8، منتشر کرد که ظاهرا از نمایشگر حفره دار و شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید.

رندرهای منتسب به گوشی وان پلاس 8 منتشر شد

این اطلاعات از جانب یکی از کارکنان وان پلاس در اختیار این افشاگر قرار داده شده که بر اساس همین اطلاعات، رندرهای موردنظر خلق شده است. OnLeaks مدعی شده که این همان وان پلاس 8 است ولی از آنجایی که تا عرضه این گوشی حدود 8 ماه دیگر فاصله داریم، باید با شک و تردید زیادی این رندرها را در نظر بگیریم.

معمولا اکانت OnLeaks با بهره گیری از فایل های CAD ارائه شده از طرف کارخانه، رندرهای خود را آماده می نماید و به همین خاطر در بیشتر موارد شباهت زیادی به محصول نهایی دارند. اما از آنجایی که این رندرها مربوط به فایل های CAD نیستند و بر اساس طرح های شماتیک دقیق کار شده اند، در نهایت تا اطلاع ثانوی نباید چندان آن ها را جدی بگیریم. در هر صورت در ادامه می توانید این رندرها را مشاهده کنید.

پنل پشتی این گوشی با داشتن دوربین سه گانه در بخش مرکزی، شباهت زیادی به وان پلاس 7 پرو دارد. اما در پنل جلویی، به دلیل بهره گیری از نمایشگر حفره دار شاهد تغییر هستیم و باید خاطرنشان کنیم که وان پلاس 7 پرو برای دوری از این نوع طراحی، از دوربین سلفی پاپ آپ استفاده نموده است.

با نگاه به این رندرها نمی توانیم موضوع پشتیبانی از شارژ بی سین را تشخیص بدهیم ولی منبع مطلع مربوطه این موضوع را تایید نموده است. اگر ارائه این مشخصه صحت داشته باشد، پس نخستین گوشی شرکت وان پلاس خواهد بود که همراه با قابلیت شارژ بی سیم ارائه می گردد.

سوالی که در اینجا مطرح می گردد، این است که این گوشی دقیقا به کدام بخش از نسل جدید تعلق دارد؟ از آنجایی که تا حد زیادی مشابه وان پلاس 7 پرو است و با توجه به حرکت از دوربین پاپ آپ به سمت دوربین تعبیه شده در حفره نمایشگر، نمی توانیم این گوشی را به عنوان جانشین مدل پرو در نظر بگیریم. به احتمال زیاد گوشی مذکور جانشین وان پلاس 7 و 7T است و شاید هم متعلق به یک نسل کاملا جدید خواهد بود.

در هر صورت مانند هر گوشی دیگری، باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری بمانیم تا بتوانیم در خصوص آن با قاطعیت بیشتری اظهارنظر کنیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای منتسب به گوشی وان پلاس 8 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای منتسب به گوشی وان پلاس 8 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید