راهپیمایی 13 آبان در 50 نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ خوراکی، مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر کشور فردا /آدینه/ در بیش از 50 نقطه جمعیتی این استان برگزار خواهد شد.

راهپیمایی 13 آبان در 50 نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می گردد

عباس صفدری اظهارداشت: راهپیمایی 13 آبان ساعت 9 صبح فردا با حضور اقشار مختلف مردم شهر زاهدان از میدان آزادی تا مصلی قدس این شهر برگزار خواهد داشت.

وی اعلام کرد: مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان سال جاری نیز همانند سال های گذشته با حضور فعال در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر اقتدار، عظمت و ایستادگی خود را در مقابل دشمنان نشان می دهند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تمهیدات لازم در راستای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این راهپیمایی بزرگ مردمی در تمام شهرها و روستاه های این استان اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: اجرای سرود، برپایی نمایشگاه فرهنگی، طراحی و نقاشی مخصوص بچه ها و نوجوانان از جمله برنامه های این مراسم در طول مسیر راهپیمایی 13 آبان در زاهدان است.

صفدری اظهارداشت: یکی از ویژگی های شاخص و آرمان های غیر قابل تغییر نظام جمهوری اسلامی مساله استکبار ستیزی است.

وی اعلام کرد: با توجه به شرایطی که در منطقه و کشورهای اسلامی وجود دارد راهپیمایی 13 آبان سال جاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به رویکرد سال جاری در راهپیمایی یوم الله 13 آبان توضیح داد: مساله بدعهدی آمریکا نسبت به ملت ایران که از خصوصیت های اصلی استکبار است، تبیین جنایات کنونی آمریکا و منطق بی اعتمادی به آمریکا با وجود کوشش های بسیار زیاد دستگاه دیپلماتیک کشور از جمله رویکردهای مورد توجه در این راهپیمایی است.

وبلاگ خوراکی سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راهپیمایی 13 آبان در 50 نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهپیمایی 13 آبان در 50 نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید