دیاباته مقابل سپاهان هت تریک می نماید؟

به گزارش وبلاگ خوراکی، مهاجم مالیایی آبی ها پس از هفته ها دوری از ترکیب اصلی، این فرصت را دارد تا در حساس ترین جدال نیم فصل نخست استقلال برای تیمش به میدان برود و بدرخشد.

دیاباته مقابل سپاهان هت تریک می نماید؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ خوراکی، از زمان پیوستن شیخ دیاباته به استقلال در ابتدای لیگ نوزدهم، آبی ها در سه مسابقه مقابل طلایی پوشان اصفهانی به میدان رفته اند؛ دو ملاقات لیگ فزونی و یک مصاف در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی. دو برد و یک تساوی ماحصل این سه ملاقات بوده است، اما دیاباته فرصت حضور در دو مسابقه را داشته است و ملاقات جام حذفی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

اما در ملاقات هایی که مهاجم بلندقامت آبی ها در مقابل سپاهان به میدان رفته، به خوبی نشان داده که راه گلزنی به سپاهان را بلد است و دو بار پیروز شده تا دروازه پیغام نیازمند را فرو بریزد؛ یکبار در ملاقات رفت فصل گذشته روی پاس زیبای مهدی قایدی، دیاباته پیروز به گلزنی مقابل سپاهان در اصفهان شد و در ملاقات برگشت هم از روی نقطه پنالتی، ستاره خط آتش استقلال گلزنی کرد.

دیاباته پس از حضور در مقابل سایپا، دو مصاف اخیر استقلال را به دلیل مصدومیت از دست داده بود اما حالا با کوشش کادر پزشکی، مهیای ملاقات با سپاهان شده و اگر مشکل خاصی مجددا برای او پیش نیاید، با نظر فکری می تواند مقابل طلایی پوشان اصفهانی در نقش دنیا به میدان برود؛ بدون شک کوشش اصلی دیاباته در این ملاقات فینال گونه و حساس هفته پایانی نیم فصل نخست، گلزنی به سپاهان است تا در این امر مهم مهاجم مالیایی آبی ها توانسته باشد هت تریک کند. آن هم در شرایطی که به لحاظ روحی-روانی با توجه به پرداخت مطالبات اش از سوی باشگاه استقلال، دیاباته در شرایط ایده آلی به سر می برد.

ملاقات استقلال و سپاهان شنبه هفته آینده از ساعت 17:10 در استادیوم نقش دنیا اصفهان برگزار خواهد شد؛ ملاقاتی که می تواند سرنوشت قهرمان نیم فصل نخست لیگ بیستم را رقم بزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دیاباته مقابل سپاهان هت تریک می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاباته مقابل سپاهان هت تریک می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید