مدیران استقلال وعده بی اساس ندهند، تیم ملی نباید به عراق ببازد

به گزارش وبلاگ خوراکی، صادق ورمزیار در تبادل نظر با خبرنگاران در ارزیابی اش از شرایطی که در هفته های اخیر برای استقلال بوجود آمده است، گفت: در هفته های گذشته استقلال فرایند رو به رشدی را طی نموده و پیروزی های پی در پی را هم در جام حذفی و هم در لیگ به دست آورده و توانست خود را از انتهای جدول به بالا برساند.

مدیران استقلال وعده بی اساس ندهند، تیم ملی نباید به عراق ببازد

وی تأکید کرد: این فرایند باعث شد تا طرفداران بیشتر از تیمشان حمایت نمایند و انتظار بُردهای بیشتری از تیمشان داشته باشند اما متأسفانه مسائل اقتصادی باز هم گریبان استقلال را گرفته و بازیکنان این تیم در روزهایی که باید تمرینات خود را به طور منظم ادامه دهند، به خاطر مطالباتشان تمرین ننموده و خواهان حل این مشکل شده اند.

مدافع پیشین استقلال تأکید کرد: مدیران استقلال باید در این خصوص به سؤالات طرفداران پاسخ دهند. نباید خود را پنهان نموده و حاضر به پاسخگویی رسانه ها نباشند. استقلالی که این روزها خوب بازی می نماید، نتایج خوبی می گیرد و بازی هایش با گل های زیاد به سرانجام می رسد، نباید به یک باره ترمزش کشیده گردد و ضعف های مدیریتی باعث قطع شدن نوار پیروزی های این تیم گردد. در 4-3 سال اخیر طرفداران استقلال زجرهای زیادی کشیده اند، بارها شاهد نتایج ضعیف تیمشان بودند اما دست از حمایت برنداشتند. حالا که این روزها استقلال بهترین تیم لیگ و ایران شده نباید این اتفاقات باعث گردد دوباره خاطرات گذشته برای این تیم تداعی گردد.

ورمزیار در ادامه اعلام نمود: در روزی که بازیکنان تمرین نکردند، مدیران استقلال قول هایی به آنها دادند که امیدوارم اینها تنها وعده و وعید نباشد و مسئولان استقلال نه تنها این بار، بلکه در آینده هم به قول هایشان عمل نمایند. برای یک تیمی چون استقلال که در آسیا شناخته شده است، زشت است به خاطر مسائل اقتصادی تمرین ننمایند اما مطمئنا بازیکنان آنقدر تحت فشار قرار گرفته اند که مجبور شده اند دست به چنین کاری بزنند، بنابراین برای اینکه این اتفاق دوباره رخ ندهد، مدیران استقلال باید آینده نگری نموده و اجازه ندهند این اتفاقات دوباره درآینده هم رخ دهد.

وی در خصوص ملاقات روز پنجشنبه تیم ملی ایران برابر عراق گفت: نباید مقابل این تیم ببازیم. با توجه به ناآرامی هایی که در عراق وجود داشت، ملاقات تیم ملی ایران برابر عراق باید در اردن برگزار گردد، بنابراین عراقی ها هم نمی توانند از حمایت کامل طرفدارانشان برخوردار باشند و این امتیاز مثبتی برای تیم ملی است. البته اتفاقاتی که همواره در فوتبال ما رخ می دهد برای تیم ملی هم چند روزی شکل گرفت و حتی صحبت از فسق قرارداد ویلموتس به خاطر مسائل اقتصادی بود. مسئله ای که انگار قرار نیست از فوتبال ما کنار برود و همواره باید شاهد اعتصاب مربیان یا بازیکنان باشیم که مطالباتشان را می خواهند.

ورمزیار ادامه داد: تیم ما مقابل بحرین شکست ناباورانه ای را پذیرفت اما دیگر نباید مقابل عراق این موضوع تکرار گردد. حالا که گفته شده ویلموتس مطالباتش را دریافت نموده، او باید در آرامش کامل بهترین ارنج را روانه میدان کند تا با پیروزی در این ملاقات امید به صعود را از دست ندهیم.

وی در سرانجام اعلام نمود: در تیم ملی بازیکنان بزرگی وجود دارند و من امیدوارم این بازیکنان بزرگ بتوانند مقابل عراق یک بازی خوب را از خود ارائه داده، این تیم را شکست دهند تا هم دل مردم را شاد نموده و هم امیدوار به صعود باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدیران استقلال وعده بی اساس ندهند، تیم ملی نباید به عراق ببازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران استقلال وعده بی اساس ندهند، تیم ملی نباید به عراق ببازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید