صحبت های بازیکنان تیم ملی فوتبال پیش از سفر به اتریش ، واکنش 5 ستاره به دو بازی تدارکاتی با سنگال و اروگوئه

به گزارش وبلاگ خوراکی، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران امیدوارند در اردوی اتریش برابر سنگال و اروگوئه برترین نتایج را کسب نمایند.

صحبت های بازیکنان تیم ملی فوتبال پیش از سفر به اتریش ، واکنش 5 ستاره به دو بازی تدارکاتی با سنگال و اروگوئه

به گزارش وبلاگ خوراکی آنلاین، تمرینات بازیکنان تیم ملی فوتبال زیر نظر کارلوس کی روش در مرکز ملی فوتبال برگزار گردید. کاروان تیم ملی بامداد امروز برای ادامه اردوی ماه شهریور راهی اتریش شد و قرار است با تیم های ملی سنگال و اروگوئه ملاقات تدارکاتی برگزار کند.

  • تیم ملی فوتبال ایران به اتریش رسید | دو بازیکن از سفر جا ماندند!

وحید امیری، کاپیتان تیم ملی درباره شرایط اردو می گوید: خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم، امیدوارم کمپی که آغاز کردیم با موفقیت و دو بازی خیلی مهم و حساس در راه آماده سازی تیم ملی با موفقیت همراه گردد.

مرتضی پورعلی گنجی، مدافع پرسپولیس شرایط اردو را مناسب ارزیابی می نماید: دو بازی خیلی خوب در اردوی تدارکاتی اتریش داریم امیدوارم بتوانیم در کنار هم برای کشور عزیزمان افتخار بیافرینیم و برای جام جهانی آماده شویم.

مهدی ترابی، دیگر بازیکن پرسپولیس امیدوار به کسب برترین نتایج در دو بازی پیش رو است: خداراشکر شرایط خوب است و بچه ها آماده هستند، با تمرکز بالا منتظر بازی های پیش رو هستند و به امید خدا با اضافه شدن لژیونرها شرایط بهتر می گردد و می توانیم در دو بازی آینده عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

تیم ملی با حضور لژیونرها در اتریش تکمیل می گردد. پیغام نیازمند، سنگربان تیم سپاهان در این باره می گوید: به امید خدا به اتریش می رویم و با تیم کامل می توانیم تمرین کنیم تا با تیمی قوی دو بازی پیش رو برابر سنگال و اروگوئه نتایج بسیار خوب به دست بیاوریم و خواسته کادرفنی و مردم را برآورده کنیم.

ابوالفضل جلالی، بازیکن تیم استقلال هم از حضور در فهرست کارلوس کی روش شاد است: آقای کی روش مربی بسیار بزرگی هستند، من خیلی شادم که با ایشان کار می کنم و این باعث افتخارم است.

منبع: همشهری آنلاین

به "صحبت های بازیکنان تیم ملی فوتبال پیش از سفر به اتریش ، واکنش 5 ستاره به دو بازی تدارکاتی با سنگال و اروگوئه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های بازیکنان تیم ملی فوتبال پیش از سفر به اتریش ، واکنش 5 ستاره به دو بازی تدارکاتی با سنگال و اروگوئه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید