دانش افزایی مدیران، اولویت مدارس سمپاد در کشور است

به گزارش وبلاگ خوراکی، تهران (پانا) - معاون برنامه ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تاکید نمود دانش افزایی مدیران، اولویت مدارس سمپاد در کشور است.

دانش افزایی مدیران، اولویت مدارس سمپاد در کشور است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، فرهاد فتحی نژاد معاون سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان گفت: اولویت اصلی سازمان سمپاد در همه استان های کشور در سال تحصیلی نو دانش افزایی تخصصی مدیران است.

فرهاد فتحی نژاد معاون سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان کشور با حضور در کارگاه آموزشی دانش افزایی تخصصی مدیران مدارس سمپاد شهرستان های استان تهران که در شهرستان پاکدشت برگزار گشت، در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای استان تهرانگفت: این سازمان در تحلیل شرایط و کیفیت آموزش مدارس سمپاد یکی از نقاط بحرانی که به آن دست یافته، موضوع دانش افزایی تخصصی مدیران و همکاران حوزه آموزش است.

فتحی نژاد گفت: این موضوع قرار است به عنوان اولویت اصلی این سازمان در سال تحصیلی نو در همه استان های کشور پیگیری گردد.

وی اضافه نمود: استان تهران یکی از استان های پیشتاز ما در پرداختن به بحث مدیریت برنامه ریزی آموزشی مدارس و ارتقای سطح کلاس ها است و شهرستان های استان تهران حرکت معنی دار و باانگیزه ای را در این جهت شروع نموده اند. و نگاه ما این است که با ملاحضات آموزشی موثر می توان کیفیت کلاس ها و برون داد های آموزشی را ارتقاء داد.

فتحی نژاد اضافه نمود: به همین دلیل کارگاه آموزشی دانش افزایی تخصصی مدیران مدارس سمپاد شهرستان های استان تهران در پاکدشت برگزار گردید.

وی گفت: تصور ما این است که با آنالیز طرح و برنامه های سالانه ای که پیش از این در خصوص آن صحبت شده و در این کارگاه به شور گذاشته شد، بتوانیم گام اساسی را در این زمینه برداریم.

وی اضافه نمود: کوشش می کنیم برنامه ای استاندارد و مورد وثوق به این معنی که همه مدیران مدارس سمپاد قبول داشته باشند و برنامه ای که قابل سنجش و ارزیابی باشد تدوین گردد.

بعلاوه در این کارگاه آموزشی از کتاب چکیده مقالات مستند پژوهشی دانش آموزان به نویسندگی غلامحسین رستگارنسب، رضاصفری، لیلازیرک رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دانش افزایی مدیران، اولویت مدارس سمپاد در کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش افزایی مدیران، اولویت مدارس سمپاد در کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید