خانه بدون پنجره را چگونه بچینیم؟

به گزارش وبلاگ خوراکی، تزیینات و چیدمان خانه های بدون پنجره با دانستن نکات خاص، خیلی آسان است.

خانه بدون پنجره را چگونه بچینیم؟

می توان گفت که پنجره یک نعمت در دکوراسیون هر منزلی است و در زیبایی منزل تاثیر زیادی دارد. با این حال برخی از خانه ها پنجره ندارند و از این نعمت محروم هستند و برای جبران نبود پنجره باید از ترفندهای خاصی استفاده کرد. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان چیدمان خانه بدون پنجره می پردازیم.

چیدمان خانه بدون پنجره

اگر شما هم جزو عروس و دامادهایی هستید که خانه شما پنجره ندارد در این بخش با ما همراه باشید تا با نجوه چیدمان جهیزیه و ترفندهای آن آشنا شوید.

هنگامی که خانه عروس پنجره ندارد و تاریک است می توانید با ایده های شگفت انگیزی خانه خود را روشن و دلباز کنید. برای این خانه ها ایده های ساده و شگفت انگیزی وجود دارد که باعث می گردد خانه ای پرنور داشته باشید.

استفاده از هالوژن ها و نورافکن ها از نکات چیدمان خانه بدون پنجره

بیشترین تاثیر در تامین نور خانه های بدون پنجره را هالوژن ها دارند، هالوژن ها و نورافکن ها خانه های بدون پنجره و تاریک را بسیار روشن می نمایند و نحوه استفاده از آن به این صورت است که باید هالوژن ها با فاصله های مشخص روی سقف نصب شوند و منزل شما پر نور گردد.

رنگ روشن برای دیوارها

در منازلی که پنجره ندارند یکی از برترین کارها این است که دیوارها رنگ روشنی داشته باشند، سقف این خانه ها باید به رنگ سفید باشد. دیوارهایی به رنگ روشن به همراه آینه و ریسه های نورانی کاری می نمایند که خانه بسیار روشن و پر نور گردد.

استفاده از آینه از نکات چیدمان خانه بدون پنجره

در خانه های بدون پنجره از آینه زیاد بهره ببرید و می توانید دور آن ها ریسه های نورانی هم نصب کنید که زیبا هستند و باعث نورانی شدن خانه می شوند.

استفاده از پنجره کاذب

در اینگونه از منازل بدون پنجره می توانید از پنجره کاذب هم بهره ببرید. برخی از افراد ترس از فضای بسته دارند و نمی توانند در خانه بدون پنجره بمانند، در این شرایط باید از بخش های شیشه ای در دکوراسیون منزل بهره ببرید تا استرس و ترس از شما دور گردد و به آرامش برسید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز آشپزخانه را این رنگی نکنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "خانه بدون پنجره را چگونه بچینیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه بدون پنجره را چگونه بچینیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید