شرح تعزیرات درباره مسترد نشدن بلیت های فروخته شده هواپیما

به گزارش وبلاگ خوراکی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور درباره برگردانده نشدن وجوه بلیت های پروازهای لغوشده هواپیما به هموطنان شرح داد.

شرح تعزیرات درباره مسترد نشدن بلیت های فروخته شده هواپیما

به گزارش وبلاگ خوراکی به نقل از باشگاه وبلاگ خوراکی، در پی شیوع ویروس کرونای کووید 19 در کشور، پروازهای هوایی از ایران به مقصد کشورهای مختلف لغو شد. با توجه به لغو پروازها هموطنانی که با پیش پرداخت اقدام به خرید بلیت های مسافرتی خود نموده بودند، با مشکل روبرو شدند.

مسئولان شرکت های هواپیمایی وعده استرداد مبالغ دریافت شده بابت فروش بلیت را به خریداران دادند که بعضی از وجوه عودت داده شد، اما در این میان بعضی از این شرکت ها اقدام به باز پرداخت مبالغ دریافتی حاصل از فروش بلیت هواپیما نکردند.

یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در این باره گفت: اینکه بعضی عنوان می نمایند که هیچ مبلغی برگشت داده نشده، صحیح نیست. در این زمینه مصداق های بسیاری وجود دارد که وجه بلیت های پروازهای کنسل شده هموطنان به آن ها برگشت داده شده است و بیشترا نسبت به مبالغ تورها و هتل هایشان اعتراض داشتند.

به گفته سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در بیشتر موارد پول بلیت پروازهای لغو شده به خریداران برگشت داده شده است و پول بقیه هم برگردانده خواهد شد.

رایگانی تاکید نمود: در صورت رویت تخلفات در این حوزه، سازمان تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی و رسیدگی به آنهاست.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرح تعزیرات درباره مسترد نشدن بلیت های فروخته شده هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح تعزیرات درباره مسترد نشدن بلیت های فروخته شده هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید