برای حضور در هشت فینال تمرین نموده بودیم، شایسته قهرمانی بودیم

به گزارش وبلاگ خوراکی، تیم تکواندو بانوان استان البرز در جریان بیست و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی ایران پیروز به کسب عنوان قهرمانی شد. در خاتمه این دوره از رقابت ها، تیم البرز با حضور هر هشت تکواندوکار خود در مبارزه نهایی و با کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 797 امتیاز توانست مقتدرانه قهرمان گردد.

برای حضور در هشت فینال تمرین نموده بودیم، شایسته قهرمانی بودیم

آزاده یاسایی سرمربی این تیم روزگاری در این رقابتها مبارزه و به مدالهای طلا و نقره قهرمانی کشور دست پیدا نموده بود. وی سالهای قبل نیز به عنوان سرمربی و مربی تجربه کسب عناوین نایب قهرمانی و سومی کشور را برای البرزی ها داشته است. وی که همسر وحید عبداللهی مربی فعلی تیم ملی است در تبادل نظر با وبلاگ خوراکی، رمز موفقیت خود در این دوره مسابقات را همدلی کادر فنی و اعضای تیم، اعتماد تکواندوکاران به کادر فنی، حمایت های هیات و حامی اقتصادی بیان نمود.

سطح مسابقات بالا بود

رقابتهای قهرمانی کشور همواره در سطح فنی بالایی برگزار می گردد. همه تیم ها با بهترین و آماده ترین نفرات خود به این مسابقات می آیند. البته تکواندو در حال پیشرفت است و به هیچ عنوان با سال گذشته قابل مقایسه نیست، ولی واقعا مسابقات با کیفیتی را شاهد بودیم.

با برنامه کار را شروع کردیم

برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور از اردیبهشت ماه کار آماده سازی را شروع کردیم. از همان ابتدا برنامه ریزی کردیم و طبق همان برنامه پیش رفتیم. ما از همان روز نخست همه موارد و جوانب کار را در نظر گرفتیم. همه پیش بینی های لازم و حتی مسائلی که می دانستیم درصد کمی در کار ما خللی وارد خواهند را از بین بردیم و خدا را شکر به اهدافی که معین نموده بودیم دست یافتیم.

تیم فینالیست ها

در روز شروع اردو وقتی برنامه ها را برای اعضای تیم تشریح کردیم، از کلمه فینالیست ها استفاده کردم. همین جمله خیلی به دل بچه های تیم نشست و روحیه انگیزه بالایی به تیم تزریق شد. یعنی از همان ابتدا تا روز پایانی برای خود دائم تکرار کردیم تیم فینالیست ها. خدا را شکر که همه چیز دست به دست هم داد تا این مهم رخ داد. فکر نمی کنم سابقه داشته که تیمی با این شرایط قهرمان شده باشد.

کادر فنی همدل

یکی از مواردی که باعث ثبت چنین نتیجه ای شد، کادر فنی همدل و همراه بود. همکاران من در کادر فنی نسبت به سال قبل تغییر نموده بودند. خانم ها مهنوش مظلومی، زهرا باباخانلو، فاطمه نورملکی و زهرا میرزایی بسیار با من همراهی کردند و رابطه عاطفی که بخصوص در دو ماه اخیر بین کادر فنی و تک تک اعضای تیم ایجاد شده بود خیلی به ما یاری کرد. از همه مهمتر اینکه اعضای تیم هم کادر فنی را قبول داشته با اعتماد بالا کار را دنبال کردند و مزد آن را نیز گرفتند.

حمایت های نوذری

در راه کسب این عنوان با ارزش رئیس هیات استان خیلی حمایت کرد. محمد نوذری هر آنچه ما می خواستیم در اختیارمان قرار داد و همه امکانات لازم را فراهم کرد که جا دارد از ایشان تشکر کنم. البته برای اولین بار تیم ما اسپانسر داشت و با حمایت های فتح صدر البرز بدون دغدغه کار را شروع کردیم و این موضوع خیلی روی تیم تاثیر مثبت داشت.

نقش معین کننده مربیان سازنده

این موفقیت شاخص را باید از آن کسانی بدانیم که این تکواندوکاران را در باشگاه های خود آموزش دادند. اگر ما تیمی داریم که در هر هشت وزن قدرت برتر کشور است با اختلاف فاحش روی سکوی قهرمانی می ایستد به این دلیل است که مربیانی سازنده استان کار خود را به خوبی انجام داده اند و باید به آنها خسته نباشید بگویم و تشکر کنم.

المپیک آسیایی ناشنوایان را پیش رو داریم

به عنوان سرمربی تیم ناشنوایان تمرینات خود را برای حضور در المپیک آسیایی هنگ کنگ ادامه می دهیم. شش مرحله اردو طراحی نموده ایم که مرحله چهارم آن اکنون در بابلسر جریان دارد و به امید خدا کوشش داریم تیمی آماده را روانه مسابقات کنیم. این رقابتها اول تا هشتم آبان ماه در هنگ کنگ برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برای حضور در هشت فینال تمرین نموده بودیم، شایسته قهرمانی بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای حضور در هشت فینال تمرین نموده بودیم، شایسته قهرمانی بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید