امباپه: تجربه زندگی بیش از پول در آوردن اهمیت دارد، تشنه دیدار با بازیکنان دیگر هستم

به گزارش وبلاگ خوراکی، ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گوید پول انگیزه اصلی برای او در دوران حرفه ای اش نیست.

امباپه: تجربه زندگی بیش از پول در آوردن اهمیت دارد، تشنه دیدار با بازیکنان دیگر هستم

به گزارش وبلاگ خوراکی، کیلیان امباپه که فوتبال حرفه ای اش را در سن 17 سالگی و در سال 2015 با تیم موناکو شروع کرد و سه سال بعد هم در انتقالی 180 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن پیوست، در گفت وگو با هفته نامه پاریس مچ با اشاره به اینکه پول در دوران حرفه ای اش برای او در اولویت قرار ندارد، گفت: این تجربه زندگی است که بیش از پول درآوردن اهمیت دارد، حتی اگر این مورد مهم باشد چون ما خانواده هایی داریم که باید از آنها مراقبت کنیم. مهمتر از همه، من تشنه اکتشافات، سفر، دیدار با بازیکنان دیگر، فرهنگ های مختلف و غیره هستم. در ابتدا این حس ستاره بودن کمی برایم سخت بود.

وی اضافه نمود: خوشبختانه، والدینم در خصوص مبالغ قراردادم به من چیزی نگفتند. آنها کار درستی انجام دادند، چگونه یک بچه 14 ساله را بعد از اینکه به او می گویید میلیون ها دلار ارزش دارد، تربیت می کنید؟ به همین علت رابطه آرامی با پول دارم. می دانم که پول مهم است و از داشتن آن خوشحالم، اما این چیزی نیست که هر ثانیه و هر روز مرا به حرکت در می آورد.

امباپه 22 ساله در پنج فصل اخیر در 150 بازی برای پاری سن ژرمن به میدان رفته و 124 گل هم به ثمر رسانده است. این ستاره فرانسوی که قرارداد فعلی اش با پاریسی ها تا انتها فصل جاری اعتبار دارد، گفته می گردد تابستان آینده راهی رئال مادرید خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امباپه: تجربه زندگی بیش از پول در آوردن اهمیت دارد، تشنه دیدار با بازیکنان دیگر هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه: تجربه زندگی بیش از پول در آوردن اهمیت دارد، تشنه دیدار با بازیکنان دیگر هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید