افزایش مجدد قیمت پراید و پژو پارس ، قیمت خودرو امروز 21 شهریور 1400

به گزارش وبلاگ خوراکی، قیمت خودرو در بازار روز شنبه با افزایش قیمت در برخی از خودروهای داخلی همراه بود. پراید 111 با افزایش دو میلیون تومانی به 155 میلیون تومان رسید. پژو پارس اتوماتیک با افزایش قیمت یک درصدی به 385 میلیون تومان و قیمت پژو 207 دنده ای مدل 1400 به 340 میلیون تومان رسید.

افزایش مجدد قیمت پراید و پژو پارس ، قیمت خودرو امروز 21 شهریور 1400

پیشنهاد عجیب سایپا / ساندرو نداریم، 3 دستگاه کوییک ببرید!

سال 97 سایپا حدود 53 هزار خودروی ساندرو پیش فروش نموده. مدت ها از زمان تحویل این خودروها گذشته و این شرکت همچنان می گوید نمی تواند خودروی ثبت نامی را تحویل دهد و مردم باید به جای این خودرو، کوییک تحویل بگیرند.

سایپا گفته تحریم ها مانع تحویل خودروی ساندرو است. اما بعضی معتقدند که آن موقع که سایپا اقدام به پیش فروش ساندرو کرد می دانست که تحریم ها در حال اوج گرفتن است و تامین قطعات مورد احتیاج برای تحویل این همه خودرو سخت است. اما همچنان طرح پیش فروش را پیش برد.

حالا مدتی است که این شرکت اعلام می نماید که مردم به جای ساندرو، کوییک ببرند. البته طرح جایگزینی ساندرو با کوییک مورد استقبال همه قرار نگرفته است. بعضی پدیرفته اند که به جای ساندرو کوییک بگیرند اما بعضی دیگر همچنان امیدوارند که صاحب ساندرو شوند.

خودرویی که سال 97 مبلغ پیش پرداخت آن 24 میلیون تومان بود و شهریور سال جاری قیمت آن از مرز 500 میلیون تومان هم گذشته است. ساندرو استپ وی در بازار آزاد 570 میلیون تومان است و قیمت کوییک 173 میلیون تومان. پس خریداران باید سه دستگاه کوییک تحویل بگیرند که معادل قیمت یک دستگاه ساندرو باشد.

منبع: تجارت نیوز

به "افزایش مجدد قیمت پراید و پژو پارس ، قیمت خودرو امروز 21 شهریور 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مجدد قیمت پراید و پژو پارس ، قیمت خودرو امروز 21 شهریور 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید