اغلب آمریکایی ها بایدن را مسئول تورم می دانند

به گزارش وبلاگ خوراکی، نتایج یک نظرسنجی نو در میان شهروندان آمریکا بیانگر نارضایتی از عملکرد دولت کنونی این کشور در قبال تورم است.

اغلب آمریکایی ها بایدن را مسئول تورم می دانند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ خوراکی، نتایج یک نظرسنجی نو بیانگر آن است که 60 درصد از آمریکایی ها معتقدند؛ دولت کنونی آمریکا به ریاست جمهوری جوبایدن در افزایش تورم مقصر است.

این نظرسنجی که از سوی پولیتیکو و مورنینگ کانسالت منتشر شد بیانگر آن است که 40 درصد ازمردم آمریکا دولت بایدن را به تنهایی مسئول تورم می دانند و 22 درصد مسئولیت نسبی این دولت را در قبال تورم گفتند.

نتایج این نظرسنجی در حالی منتشر می گردد که تورم در آمریکا به بالاترین سطح خود می رسد و کارشناسان پیش بینی می نمایند، افزایش تورم و کاهش عرضه تا سال آینده میلادی ادامه داشته باشد.

بعلاوه 48 درصد از افراد معتقدند که گرچه تورم تا حدی پیش از روی کار آمدن بایدن انجام شد، و احتمالا علت آن نیز اعمال محدودیت های کرونایی است.

47 درصد از شرکت نمایندگان در این نظرسنجی می گویند که تا سال آینده میلادی شرایط مالی آمریکا رو به وخامت بیشتری خواهد رفت و در مقابل نیز 33 درصد به آینده مالی آمریکا تا سال آینده امیدوارند.

در کل مقبولیت دولت بایدن 45 درصد اعلام شده که بسیار پایین تر از 52 درصد از کسانی است که بار قبل در چنین نظرسنجی شرکت کردند.

پیشتر از این نیز نظرسنجی اخیر دانشگاه کوئینپیاک نشان داد که تنها 38 درصد از شرکت نمایندگان دراین نظرسنجی، عملکرد شغلی بایدن را تایید می نمایند. این در حالی است که 53 درصد آن ها از عملکرد بایدن به هیچ عنوان رضایت ندارند.

بعلاوه نظرسنجی اخیر گالوپ نشان داد که مقدار محبوبیت بایدن در بین مستقلین به 37 درصد کاهش یافته است که پایین ترین مقدار از زمان روی کار آمدن وی بوده است. نظرسنجی آدینه گذشته آسوشیتدپرس نیز نشان داد که مقدار محبوبیت بایدن در بین مستقلین از 62 درصد ماه جولای به 38 درصد کاهش یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اغلب آمریکایی ها بایدن را مسئول تورم می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اغلب آمریکایی ها بایدن را مسئول تورم می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید