اسپتزیا 2، 3 یوونتوس؛ طلسم شکنی با چنگ و دندان

به گزارش وبلاگ خوراکی، یوونتوس در یک بازی سخت پیروز شد با نتیجه 3-2 اسپتزیا را شکست داده و اولین برد فصل خود را کسب کند.

اسپتزیا 2، 3 یوونتوس؛ طلسم شکنی با چنگ و دندان

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ خوراکی، یوونتوس که آغاز کابوس واری را در فصل تازه رقابت های سری آ تجربه نموده امشب در چارچوب هفته پنجم این رقابت ها مقابل اسپتزیا نهاده شد که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-2 به سود مهمان پایان یافت.

در دقیقه 15 یوونتوس می توانست دروازه اسپتزیا را باز کند اما در یک کش و قوس ضربه ماتیاس دی لیخت با اختلاف کمی از بالای دروازه اسپتزیا عبور کرد.

در دقیقه 28 بالاخره قفل دروازه اسپتزیا شکست و یوونتوس توانست گل اول را به ثمر برساند. ضربه عالی مویزه کین به تور دروازه تیم میزبان چسبید تا یووه با یک گل پیش بیفتد.

بعد از دریافت گل اسپتزیا توپ و میدان را در اختیار گرفت و نهایتاً حملات این تیم در 33 نتیجه داد. ضربه مهار نشدنی امانوئل گیاسی وارد دروازه یوونتوس شد تا نتیجه 1-1 گردد.

در دقیقه 42 پائولو دیبالا می توانست یوونتوس را یک بار دیگر پیش بیندازد اما ضربه محکم این بازیکن از زیر طاق دروازه به وسیله دروازه بان اسپتزیا به کرنر فرستاده شد تا نیمه اول با همان تساوی 1-1 تمام گردد.

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم اسپتزیا پیروز شد روی یک ضد حمله بسیار سریع دروازه یوونتوس را برای بار دوم باز کند. ضربه یانیس آنیسته به گل دوم اسپتزیا منجر شد تا نتیجه 2-1 گردد.

در دقیقه 57 یوونتوس می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه وستون مک کنی با اختلاف کمی از بالای دروازه اسپتزیا عبور کرد. چند دقیقه بعد این ضربه پائولو دیبالا بود که به وسیله دروازه بان حریف به کرنر فرستاد تا تغییری نتیجه حاصل نگردد.

در دقیقه 66 یوونتوس توانست کار را به تساوی بکشاند. فدریکو کیه زا بعد از یک قوس با دروازه اسپتزیا تک به تک شد و نتیجه را به 2-2 تغییر داد.

چند دقیقه بعد یوونتوس گل سوم را هم وارد دروازه اسپتزیا کرد. ماتیاس دی لیخت پیش تاخته روی یک ضربه کرنر پیروز به گلزنی شد تا نتیجه 3-2 گردد.

در دقیقه 85 اسپیتزیا می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه باستونی اینبار با واکنش خوب وویچک شزنی همراه شد. در ادامه مسابقات یوونتوس کار را کنترل کرد تا اولین برد خود را در رقابت های سری آ کسب نموده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسپتزیا 2، 3 یوونتوس؛ طلسم شکنی با چنگ و دندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپتزیا 2، 3 یوونتوس؛ طلسم شکنی با چنگ و دندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید