کیانوش عیاری: تمام وجودم را برای روزگار قریب گذاشتم

به گزارش وبلاگ خوراکی، سینما دیلی/ بخشی از صحبت های سازنده روزگار قریب همزمان با بازپخش این سریال را در ادامه مطلب بخوانید.

کیانوش عیاری: تمام وجودم را برای روزگار قریب گذاشتم

کیانوش عیاری درباره سریال روزگار قریب که به گفته خودش در ابتدا نمی خواست کارگردانی آن را بپذیرد، اینگونه می گوید: در حین ساخت این سریال، فکر نمی کردم که دارم کار تلویزیونی انجام می دهم؛ من تمام وجودم، تمام تجاربم، تمام دانسته ها و اندوخته هایم را در این مجموعه صرف کردم.

من قصد داشتم فقط تهیه نمایندگی کار را بر عهده بگیرم اما تلویزیون نپذیرفت و گفت که ما شما را به عنوان تهیه نماینده که نمی خواهیم، بلکه به عنوان کارگردان لازم داریم و بالاخره پذیرفتم که کارگردانی آن را هم انجام دهم. وقتی درگیر کار شدم، در عرض دو ـ سه روز احساس کردم، جدی چه کسی می توانست این کار را به جز خودم انجام دهد؛ من تمام وجودم، تمام تجاربم و تمام دانسته ها و اندوخته هایم را در این کار صرف کردم. فکر نمی کردم که دارم کار تلویزیونی انجام می دهم.

من شناخت چندانی از شبکه های نمایش خانگی ندارم اما فکر می کنم یکسری اتفاقاتی در حال افتادن است و این خوب است. راجع به خودم هم نمی دانم چون من دنبال این هستم که فیلم سینمایی بسازم. از سال 95 فیلم نساخته ام و متاسفانه الان سینما در رکود است. به همین علت افرادی که می خواهند زندگی نمایند و کار نمایند، به سمت این مدیوم ها می فرایند و کار انجام می دهند. ایرادی هم ندارد، اگر مردم خوششان بیاید، چه فرقی دارد که در سالن سینما کاری را ببینند یا صفحه تلویزیون خانه شان. چه در یک قسمت دو ساعته ببینند و چه در 50 قسمت 40 دقیقه ای؛ مهم رضایت تماشاگر است.

منبع: همگردی

به "کیانوش عیاری: تمام وجودم را برای روزگار قریب گذاشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانوش عیاری: تمام وجودم را برای روزگار قریب گذاشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید