پرورش خواه: استقلال با این بازیکنان میانه شانسی برای قهرمانی ندارد

به گزارش وبلاگ خوراکی، پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد که آبی پوشان با این بازیکنانی که در اختیار فرهاد مجیدی هستند، شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر نخواهند داشت.

پرورش خواه: استقلال با این بازیکنان میانه شانسی برای قهرمانی ندارد

بهروز پرورش خواه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ خوراکی، در ارتباط با تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال و انتخاب مصطفی آجورلو به اسم مدیرعامل تازه این باشگاه گفت: من امیدوارم که این تغییرات اتفاقات مثبتی را در استقلال به وجود آورد و آرامش به تیم برگردد. متأسفانه در فصل گذشته چالش های زیادی ایجاد شد، ولی حالا همه انتظار دارند که هیئت مدیره تازه بتواند آرامش را به باشگاه برگرداند و مسائل استقلال را حل نماید.

هافبک سابق استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم می تواند در فصل آینده بعد از هشت سال قهرمان لیگ برتر گردد، توضیح داد: من استقلال را دوست دارم و به اسم یک طرفدار صحبت می کنم. در گذشته بازیکنان سطح بالا و ملی پوش به استقلال می آمدند، ولی الان همه چیز تغییر نموده است و بازیکنان میانه به استقلال می آیند تا شاید پیشرفت نمایند و به تیم های دیگر بروند.

وی در ادامه اضافه نمود: من معتقدم استقلال جای بازیکنان امتحان پس داده است نه جای بازیکنانی که بیایند و بخواهند امتحان شوند. شما می بینید که در هر فصل تعداد زیادی از بازیکنان تأثیرگذار و سطح بالای استقلال از این تیم جدا می شوند و بازیکنان میانه باقی می مانند، ولی این شرایط را در پرسپولیس نمی بینید و آنها به خاطر ثباتی که دارند نتیجه هم می گیرند.

پرورش خواه در انتها خاطر نشان کرد: من بازیکنان استقلال را دوست دارم، ولی اعتقادم این است که استقلال با این نفرات شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر نخواهد داشت. بیشتر بازیکنان استقلال میانه هستند و این تیم برای اینکه بتواند در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد احتیاج به جذب بازیکنان سطح بالا دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پرورش خواه: استقلال با این بازیکنان میانه شانسی برای قهرمانی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرورش خواه: استقلال با این بازیکنان میانه شانسی برای قهرمانی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید