واکنش قلعه نویی به شایعه درگیری با بازیکن پرسپولیس؛ سعید آقایی مثل پسرم است

به گزارش وبلاگ خوراکی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان هرگونه درگیری با بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس را تکذیب کرد و مدعی شد آقایی مثل پسرش می ماند.

واکنش قلعه نویی به شایعه درگیری با بازیکن پرسپولیس؛ سعید آقایی مثل پسرم است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ خوراکی، امیر قلعه نویی در مورد ملاقات تدارکاتی که تیمش با پرسپولیس برگزار کرد گفت: ابتدا باید از باشگاه پرسپولیس و شخص گل محمدی تشکر کنم، چون یک بازی بسیار خوب مقابل آن ها برگزار کردیم که معتقدم این ملاقات به اندازه 30 بازی برای ما مفید بود. ما نقاط ضعفمان را شناسایی کردیم و جا دارد از باشگاه پرسپولیس تشکر کنم.

سرمربی تیم گل گهر در مورد میزان رضایت خود از بازیکنان تیمش گفت: به هر حال تیمی که 2 گل به پرسپولیس زده باید از آن ها راضی بود. البته آن ها با تیم کامل شان مقابل ما بازی کردند هر چند ما هم نقاط ضعفی داشتیم که سه گل دریافت کردیم.

وی اعلام نمود: چند بازیکن ما خوب بودند و چند بازیکن هم خوب نبودند این، ولی این طبیعی است. ما تازه از بدنسازی خارج شدیم، از تیمم نه به صورت کامل، اما راضی هستم. باز هم تاکید می کنم این بازی برای ما مفید بود و باز هم از یحیی گل محمدی تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر در مورد اینکه این ملاقات حواشی از جمله شایعه درگیری وی با سعید آقایی داشت مطرح نمود: من نمی دانم چه حاشیه ای وجود داشت. سعید آقایی مثل پسر من می ماند و خودش هم این موضوع را تکذیب کرد. اتفاقات بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی نزد من آمدند و با وجود اینکه بازی را از بالا می دیدم احترام گذاشتند

قلعه نویی اضافه کرد: نمی دانم چرا برخی آدم ها اینگونه اند، حرف هم بزنیم ناراحت می شوند. البته من قبلا درباره کسانی که اینگونه حاشیه درست می نمایند صحبت کردم و 5 میلیون هم جریمه شده ام. سعید آقایی برای من مثل پسرم هوتن است و اتفاقا راضی هم هستم که دارد پیروز می گردد.

وی در مورد شایعه درگیری اش با یکی از لیدر های پرسپولیس نیز گفت: اصلا چنین چیزی نبود. شما باید نظم و انضباط را در این بازی می دیدید. همه چیز سر جای خودش بود و من نمی دانم چرا این صحبت ها شده است.

وی در مورد شایعه تعویق دوباره لیگ برتر و اینکه بازی ها در موعد مقرر برگزار نشده است توضیح داد: تعویق بازی ها به نفع ما نشد، چون اولین تیمی بودیم که تمرینات را بر اساس آن 6 هفته آغاز کردیم. در حال حاضر شرایط کشور قرمز و شرایط بحرانی است. نظرم این است که فکری برای این مسئله نمایند، حالا لیگ یک هفته این طرف و یا آن طرف تر برگزار گردد، مهم نیست. شاید برخی تیم ها سود نموده اند، اما ما طبق برنامه جلو رفتیم و سود و ضرری را نمی بینم.

قلعه نویی اعلام نمود: دغدغه من در این روز ها بیشتر کرونا است. ما شرایط مان با بقیه تیم ها متفاوت است. تمرینات ما در تهران است و برای بازی باید به سیرجان برویم ودوباره برگردیم. ما زیاد در سفر هستیم و این می تواند برایمان خطرناک باشد. به نظر من با توجه به شرایط قرمز کشور می توانند بازی های لیگ برتر را بعد از بازی های فیفادی موکول نمایند.

وی درباره موضوع بازیکن سالاری هم گفت: بازیکن سالاری بستگی به مدیریت باشگاه و سرمربی تیم دارد. همواره گفته ام آمده ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم نه به هر قیمتی زندگی کنیم. من یک اصولی دارم که در هر تیمی باشم به آن معتقد هستم، اما متاسفانه بازیکنانی را می بینیم که برای باشگاه معین تکلیف می نمایند و این موضوع خوبی نیست.

سرمربی گل گهر ادامه داد: فرناندو تورس زمانی گران ترین بازیکن فوتبال انگلستان بود او در دقیقه 88 فینال جام جهانی به زمین می رود و در دقیقه 92 دچار مصدومیت همسترینگ می گردد. بازیکنان فوتبال ما باید این موضوعات را یاد بگیرند. ببینید کمترین بازیکنان ما الان 3-4 میلیارد دستمزد می گیرند، این یعنی روزی 8 میلیون تومان. شما ببینید یک کارمند، یک کارگر و یک استاد داشنگاه چقدر حقوق می گیرد؟ آیا بازیکنی که روزی 8 میلیون حقوق دارد نباید اصول را یاد بگیرد؟

وی در مورد شایعه جدایی علیرضا ابراهیمی و محمد میری گفت: علیرضا ابراهیمی تبا ما قرارداد دارد، اما اگر هر بازیکنی به من بگوید می خواهد به تیمی دیگر برود من به او اجازه می دهم. در استقلال چندین بازیکن به من اعلام کردند که می خواهند بروند و گفتم بفرمایید.

قلعه نویی تاکید نمود:در این بین باید منافع باشگاه حفظ گردد. محمد میری هم همینطور. او هر جا بخواهد می تواند برود، اما منافع ما باید تامین گردد. ما چند بازیکن می خواهیم، اما باشگاهشان اجازه نمی دهد. ولی من اجازه می دهم تا 80 درصد مسئله حل گردد، اما ما نیز باید نیازمان رفع گردد و وقتی بازیکن می دهیم باید بازیکن هم بگیریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش قلعه نویی به شایعه درگیری با بازیکن پرسپولیس؛ سعید آقایی مثل پسرم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش قلعه نویی به شایعه درگیری با بازیکن پرسپولیس؛ سعید آقایی مثل پسرم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید