شرایط آب و هوا در 15 فروردین 99

به گزارش وبلاگ خوراکی، برای روز های جمعه و شنبه در شمال شرق وشرق کشور بارش باران گاهی بارعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات جنوب شرق رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

شرایط آب و هوا در 15 فروردین 99

به گزارش خبرنگار ، برای روز های جمعه و شنبه در شمال شرق وشرق کشور بارش باران گاهی بارعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات جنوب شرق رگبار پراکنده پیش بینی می شود, این وضیعت یکشنبه در سواحل شرقی دریای خزر, شمال شرق, ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از مرکز و شرق کشور رخ می دهد.

طی روزهای جمعه, شنبه و به ویژه یکشنبه, باتوجه به شدت بارش در شمال شرق ریزش تگرگ در برخی از این مناطق دور از انتظار نیست. دوشنبه نیز در شمال غرب و سواحل غربی و مرکزی دریای خزر بارش باران گاهی بار عد و برق و وزش باد و در مناطقی از غرب و جنوب غرب رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.

سه شنبه گستره بارش کل نوار شمالی کشور فرا خواهد گرفت و موجب بارش شدید باران در سواحل دریای خزر، به ویژه سواحل غربی و مرکزی دریا و از اواخر وقت همراه با وزش باد شدید و احتمال ریزش تگرگ در شمال شرق خواهد شد. همچنین در این روز در دامنه های زاگرس مرکزی و مناطقی از مرکز و جنوب غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد. شایان ذکر است سه شنبه و چهارشنبه دمای هوا در سواحل شمالی و شمال غرب بین 8 تا 12 درجه و در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز بین 6 تا 8 در جه کاهش می یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شرایط آب و هوا در 15 فروردین 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط آب و هوا در 15 فروردین 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید