میکروفن ترامپ و بایدن در صورت ناسزاگویی قطع می شود

به گزارش وبلاگ خوراکی به نقل از بی بی سی، کمیته نظارت بر مناظرات انتخاباتی آمریکا از اعمال تغییر در قوانین مناظره خبر داد.

میکروفن ترامپ و بایدن در صورت ناسزاگویی قطع می شود

این تصمیم در واکنش به آنچه زشت ترین مناظره تاریخ آمریکا لقب گرفت؛ اتخاذ شده است.

سه شنبه شب، در ساعت 21 به وقت محلی ایالت اوهایو، دونالد ترامپ و جو بایدن نامزدهای جمهوریخواه و دموکرات انتخابات 2020 آمریکا، برای نخستین بار به مصاف هم رفتند.

در این منازعه که یک ساعت و نیم به درازا کشید، بایدن رئیس جمهور آمریکا را دلقک خطاب کرد و در جایی خطاب به وی گفت خفه شو مرد.

ترامپ هم حریف دموکرات را کم هوش خطاب و به دفعات حرف او را قطع کرد.

به همین دلیل، کمیته نظارت بر مناظرات برای دو مناظره آینده ترامپ و بایدن، تدابیر پیش گیرانه ای را تدارک دیده که ممکن است یکی از آنها قطع کردن میکروفن نامزدها حین استفاده از کلمات رکیک یا زمانی باشد که صحبت شان را بیش از حد مجاز کش می دهند.

تیم انتخاباتی ترامپ به شدت از این تصمیم کمیته نظارتی انتقاد کرده و گفته آنچه حین مناظره اول رخ داده تبادل آزادانه نظرات بوده است!

از نظر رسانه های بی طرف، نخستین مناظره دو نامزد انتخاباتی آمریکا در تغییر نظر رای دهندگان آمریکایی هیچ تاثیری نداشته و همچنان 10 درصد آنها درباره اینکه به کدام نامزد رای دهند مردد هستند. با این حال، از آنجا که بایدن تا پیش از برگزاری مناظره در نظرسنجی ها پیشتاز بوده و حین مناظره نیز پیروز به حفظ حالت موجود شد؛ پیروزی نسبی در این مصاف را از آن خود کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "میکروفن ترامپ و بایدن در صورت ناسزاگویی قطع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میکروفن ترامپ و بایدن در صورت ناسزاگویی قطع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید