میز ورودی چیست؟ میز ورودی، یک عنصر اساسی!

به گزارش وبلاگ خوراکی، حتی اگر شما برای تزیین ورودی خانه خودتان یک ایده خاص در ذهن داشته باشید، یک میز ورودی معمولاً علاوه بر یک فضای مناسب افزودنی، بدون احتیاج به نصب و راه اندازی ویژه یا برنامه ریزی های زیاد، باعث می گردد که فضای ورودی خانه شما احساس استقبال و محبت آمیز ای را ایجاد کند. همچنین، نه تنها این میز ورودی مهم است، بلکه دکوراسیون اطراف آن نیز اهمیت دارد. با این حساب، ما امروز مجموعه ای از ایده های دکوراسیون میز ورودی را برای خانه های شما آماده نموده ایم که فکر می کنیم می تواند چشم شما را به خود جلب نموده و برای شما الهام بخش باشد.

میز ورودی چیست؟ میز ورودی، یک عنصر اساسی!

این میز ورودی در تصویر زیر، به لطف طراحی ساده و زیبایش، از دکوراسیونی باز و مطبوع برخوردار است. همچنین این میز، پایه ای را برای یک نوع دکوراسیون شیک و زیبا با ویژگی های ظریف و زنانه تنظیم می نماید. این فضا بخشی از خانه رانچ است، پروژه ای که توسط استودیو Galeazzo Design در سائوپائولوی برزیل به انتها رسیده است.

اکنون که صحبت از طراحی های ساده میز ورودی شد، بیایید با هم از خانه زیبایی که استودیوی آلیسون رز نیویورک طراحی نموده است، دیدن کنیم. طراحی این میز ورودی از نکات مثبت بی زمان و مکان و ظریف از طراحی های سیاه و سفید استفاده کامل می نماید. در این مورد، یک میز مشکی شناور بین یک آینه عظیم و الگوی کاشی کف هندسی قرار گرفته است. در نمونه دیگر آن، طراحی و دکوراسیون خانه دارای یک میز گرد زیبا با موضوع در زیر پله مارپیچ بوده که با یک الگوی هندسی انتزاعی روی دیوار تکمیل شده است.

قیمت 41 مدل لنز دوربین کانن، نیکون، سونی + خرید

نمونه هایی فوق العاده از طراحی میز ورودی برای خانه های شما

یک ورودی عظیم را با یک میز ورودی چهار پایه ای تزئین نموده و آن را با یک آینه عظیم دیواری تکمیل کنید که دکوراسیون زیبای اطراف آن از برخورد نور طبیعی به حداکثر می رسد. در خصوص این خانه که توسط استودیو الکساندر دیزاین تزئین شده است، گیاه / گلدان نقش مهمی در چگونگی درک این فضا و همچنین محیطی که ایجاد نموده است، بازی می نماید و به آن یک تصویر کاملاً معتبر می بخشد.

ورودی هر خانه ای با خانه دیگر متفاوت است و در نتیجه باید نوع میز ورودی متناسب با آن را پیدا کنید. در این حالت، طراح Birgitte Pearce یک میز ورودی چوبی و جمع و جور را انتخاب نموده و آن را با انتخاب تصاویر قاب بندی شده و با یک گلدان سفید تنها تزئین نموده است.

الگو و بافت و رنگ ها دو عنصر اصلی هستند که هنگام طراحی این دوبلکس زیبا، استودیوی آنا بورک داخلی را هدایت نموده اند. این طراحی بلافاصله درست بعد از ورودی که دارای طبقات تیره است و یک میز ورودی چهار چایه ای پر زرق و برق که توسط یک آینه عظیم، مجموعه ای از لامپ ها و همچنین چندین قطعه تأکیدی دیگر که به طور متقارن چیده شده اند، آشکار شده است.

قیمت 39 مدل بهترین گریپ دوربین، نیکون، کانن + خرید

استفاده از مواد و مصالح متفاوت برای طراحی میز ورودی

همچنین ما می توانیم از طراحی داخلی ایجاد شده توسط استودیوی Guilherme Torres برای خانه ای در برزیل، یک یا چند نکته را یاد بگیریم. ما این نکته را دوست داریم که حتی اگر این فضا، مخصوص به خود باشد، اما به نظر می رسد که بلافاصله میهمانان را به قلب خانه دعوت نموده و اتاق نشمین را تبدیل به یک فضای خاص می نماید. میز ورودی گرد وظیفه ساخت و حفظ مرکزیت این فضا را فراهم می نماید.

وقتی صحبت از فضاهای کوچک می گردد، شیشه ماده ای عالی است که باید برای کاربرد در مبلمان آن را در نظر بگیرید. به عنوان مثال این ورودی بسیار کوچک است، اما به یاری میز ورودی شیشه ای در واقع به نظر می رسد که جادار و دلنشین باشد. این امکان به لطف استودیوی Bon Brise Design امکان پذیر شده که یک استراتژی فضای باز را انتخاب نموده است که شامل ورودی و این میز ورودی براق با یک قاب شیشه ای روشن و صفحه بالایی سفید است. یک پوستر رنگی بالای این میز و یک لامپ آویز با ظاهری زیبا، دکوراسیون این فضای ورودی را کامل می نماید.

یک میز چهار پایه ای اسکاندیناوی مانند تصویر زیر، برای انواعی از دکوراسیون ورودی مناسب است که در اینجا آن را با یک آینه گرد با یک قاب براق، یک فرش سبک وزن و مجموعه ای از لوازم جانبی میز ورودی که برای ایجاد یک محیط بی نظیر و مهمان نواز طراحی شده است، تکمیل می نماید. نتیجه این طراحی یک ترکیب التقاطی با کارکتر فراوان است.

خرید اینترنتی 39 مدل کیف دوربین عکاسی [ با قیمت مناسب ]

منبع: اتاق

به "میز ورودی چیست؟ میز ورودی، یک عنصر اساسی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میز ورودی چیست؟ میز ورودی، یک عنصر اساسی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید