مظاهری و رقبایش در رادار پرسپولیس

به گزارش وبلاگ خوراکی، خبرنگاران ورزشی: گلر نیمکت نشین استقلال در رادار پرسپولیس نهاده شد.

مظاهری و رقبایش در رادار پرسپولیس

رشید مظاهری متولد 28 اردیبهشت 1368 در گچساران بازیکن فوتبال اهل ایران است. مظاهری برای باشگاه استقلال در لیگ برتر توپ می زند.مظاهریسابقه بازی در تیم های (استقلال اهواز، تراکتور، ذوب آهن، فولاد و استقلال) را در کارنامه دارد. مظاهری از ابتدای این فصل با تصمیم فرهاد مجیدی در لیست استقلال جایی نداشته است. مظاهری در چند روز گذشته در مصاحبه ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده است.

به گزارش وبلاگ خوراکی، بوژیدار رادوشویچ تنها خارجی به جای مانده در لیست پرسپولیس هفته گذشته در روز 17 آذر ماه امسال، به علت عدم دریافت مطالباتش از ایران خارج و راهی کشور کرواسی شد.

این جدایی در حالی رقم خورد که رادو همیشه به عنوان دروازه بان ذخیره مطمئن و بی حاشیه، چه در دوره بیرانوند و چه لک، کارش را در پرسپولیس ادامه می داد در پیروزیت های سرخپوشان نقش مهمی داشت.

با جدایی او، حالا پرسپولیس در حساس ترین مقطع فصل تنها یک دروازه بان سرشناس دارد. که در صورت محرومیت و مصدومیت حامد لک، شرایط دروازه پرسپولیس به حالت بحرانی درخواهد آمد.

بر همین اساس شنیده ها حاکی از آن است، پرسپولیس برای برطرف این بحران رشید مظاهری گلر تیم فوتبال استقلال را زیر نظر گرفته اند. مظاهری مدت هاست در لیست مجیدی جایی نداشته بارها شایعه جدایی اش از جمع آبی ها شنیده شده است.

این درحالیست که چند روز گذشته مصاحبه ای از سنگربان استقلال منتشر شد که تمایل او را به جدایی از استقلال نشان می داد. با این وضع بنظر می رسد که درصورت جدی شدن مذاکرات باشگاه استقلال هم مسئله ای با جدایی این دروا زه بان نداشته باشد.

البته گفتنی است، که اگر باشگاه پرسپولیس در جذب مظاهری پیروز نباشند برای حل بحران فعلی دروازه تیمش در پی گلر خارجی خواهد بود. حتی گفته می گردد، پیغام نیازمند هم جزو نفرات زیرنظر باشگاه پرسپولیس برای دروازه این تیم است. که البته جذب این دروازه بان کمی سخت بنظر می رسد چرا که نیازمند با باشگاه خارجی واقع شده است برای جدایی اش از پورتیموننزه باید مبلغ رضایت نامه اش به وسیله سرخپوشان پرداخت گردد.

منبع: رکنا

به "مظاهری و رقبایش در رادار پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظاهری و رقبایش در رادار پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید