مربی ای که دو دقیقه ای اخراج شد!

به گزارش وبلاگ خوراکی، چهار ماه از اخراج غیرمنتظره توماس توخل از تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گذرد و در این مدت سرمربی آلمانی که اکنون راهنمایی چلسی را برعهده دارد نتایج خوبی با تیم لندنی کسب نموده است.

مربی ای که دو دقیقه ای اخراج شد!

توخل که تا الان درباره شیوه اخراجش از PSG صحبت نکرده بود، امروز (سه شنبه) در گفت و گو با شبکه اسکای آلمان راجع به این موضوع چیزهای جالبی مطرح نمود.

توخل گفت: خیلی غیرمنتظره بود. یادم هست که 22 دسامبر بود. از همان اولین ساعات عصر احساس می کردم که قرار است یک اتفاقی رخ دهد. من با مدیرورزشی باشگاه (لئوناردو) گفت و گویی داشتم و قرار شد روز بعد از آن، درست پس از بازی مان برابر استراسبورگ یک جلسه دیگر داشته باشیم. احساس می کردم که می خواهند اخراجم نمایند، اما باور نمی شد که این موضوع حقیقت داشته باشد. ما بازی را 4 بر صفر بردیم.

سرمربی آلمانی اضافه نمود: بعد از بازی من و لئوناردو با هم جلسه گذاشتیم، جلسه ای که به دو دقیقه هم نرسید، چون او هم مثل من حرف زیادی برای گفتن نداشت. صبح روز بعد وقتی بیدار شدم به اعضای تیم گفتم که باید بروم و آنها را ترک کردم. اینطور شد که اسباب و وسایل مان را از پاریس برداشتیم و به خانه برگشتیم تا کریسمس را در کنار خانواده جشن بگیریم. از نظر کاری، این کریسمس برای من یک کریسمس نحس بود، اما خیلی زود چلسی بهترین هدیه کریسمسی را که می شد دریافت کنم، به من داد.

چلسی با راهنمایی توخل نزدیک به سه ماه تن به شکست نداد و از یک تیم که در راستا از دست دادن سهمیه لیگ اروپا هم بود، دوباره به یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان تبدیل شد و اکنون با تنها یک امتیاز اختلاف با وستهام در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

منبع: فرارو

به "مربی ای که دو دقیقه ای اخراج شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی ای که دو دقیقه ای اخراج شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید