مراسم معارفه محمد تاجیک به عنوان بخشدار کن برگزار گردید

به گزارش وبلاگ خوراکی، خبرگزاری خبرنگاران-مراسم تکریم و معارفه بخشدار کن با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان تهران در صحن متبرکه آستان امامزاده داوود الحسنی برگزار گردید.

مراسم معارفه محمد تاجیک به عنوان بخشدار کن برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خوراکی از تهران، در این مراسم که با حضور قاسم محمد طهرانی معاون استاندار و فرماندار شهرستان تهران، احسان شریفی شهردار منطقه 5 و مدیران شهرداری اعضاهای شورای اسلامی روستاهای بخش و دهیاران، مدیران ادارات، دستگاه های خدمت رسان و مسئولین اداره اوقاف برگزار گردید، از زحمات احمد صابری بخشدار تقدیر و محمد تاجیک به عنوان بخشدار تازه معارفه شد.

قاسم محمد طهرانی معاون استاندار و فرماندار شهرستان تهران در این مراسم با اشاره به این که مسئولیت امانت است، اضافه کرد: برای امنیت کشور و حفظ میزهای مسئولیت با هدف خدمتگزاری به مردم، شهدای زیادی تقدیم انقلاب و نظام شده است و این یک حقیقت است که تمام مسئولین نظام در هر مرتبه جایگاهی مدیون شهداء، ایثارگران و صبر و استقامت پدران و مادران شهداء هستند.

وی خطاب به تاجیک بخشدار تازه کن گفت: برای خدمتگذاری به اهالی بخش به ویژه روستائیان عزیز شب و روز نشناسد و هر لحظه و هر وقت آماده به خدمت دهی باشد چرا که یک جوان مومن و انقلابی هیچ وقت خستگی را نمی شناسد و همواره در هر پست و مقامی ادامه دهنده راه شهدا است

معاون استاندار تهران ضمن بیان این که باید مدیریت را نه غنیمت و طعمه، بلکه فرصتی برای خدمت به مردم در نظر بگیریم، خواهان اهتمام مدیران در زمان قبول مسئولیت جهت خدمت به مردم شد.

فرماندار تهران در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات صابری بخشدار سابق در طول سه سال گذشته که تصدی این مسئولیت را بر عهده داشت ، برای مهندس تاجیک بخشدار تازه آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "مراسم معارفه محمد تاجیک به عنوان بخشدار کن برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم معارفه محمد تاجیک به عنوان بخشدار کن برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید