فروش آپارتمان رونالدو در برج ترامپ

به گزارش وبلاگ خوراکی، کریستیانو رونالدو در این فصل نه فقط از نظر ورزشی افت محسوسی داشته، بلکه از نظر مالی هم متحمل ضرر و زیان قابل توجه شده است.

فروش آپارتمان رونالدو در برج ترامپ

ستاره پرتغالی منچستریونایتد آپارتمانش در برج ترامپ شهر نیویورک که آن را سال 2015 خریده بود به قیمت 7.18 میلیون دلار فروخت که این رقم 11.32 میلیون دلار پایین تر از رقمی است که برای خرید این واحد سه خوابه و مشرف به سنترال پارک شهر نیویورک پرداخته بود.

در زمان انجام این معامله، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه هدف کاپیتان تیم ملی پرتغال از خرید این آپارتمان تهیه مکانی برای سکونت خود در آمریکا هنگام ورودش به این کشور برای بازی در لیگ MLS است که البته این اتفاق هرگز رخ نداد. اکنون با فروش این آپارتمان آن هم با چنین ضرر اقتصادی، به هیچ عنوان به نظر نمی رسد که شانسی برای ورود او به MLS وجود داشته باشد.

اگرچه این ضرر در قیاس با عایدیی که رونالدو دارد خیلی به چشم نخواهد آمد - چرا که طبق اعلام نشریه فوربس ستاره پرتغالی سال 2021 سومین ورزشکار پرعایدی جهان با عایدی سالانه 120 میلیون دلار است - اما باز هم رقم کمی نیست. به گزارش سایت مارکت واچ علت کاهش شدید قیمت ملک رونالدو در برج ترامپ تأثیر پاندمی کرونا بر اقتصاد آمریکا بوده است. این سایت مدعی شده که رونالدو سه سال پیش قصد داشت آپارتمام خود را با رقمی در حدود 9 میلیون دلار بفروشد اما برای آن مشتری پیدا نکرد. به همین علت او یک سال بعد باز هم قیمت را پایین تر آورد و آن را به 7.99 میلیون دلار کاهش داد و در نهایت در امسال با همین قیمت ملک خود را فروخت که این کمتر از نصف پولی است که برای خرید آن پرداخت.

تملک رونالدو بر این آپارتمان برای او دردسرهایی هم داشت که چرا که برجی که واحد او در آن واقع شده است، متعلق به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا است. سال 2017 گروهی از طرفداران حتی اقدام به جمع آوری امضا برای درخواست از رونالدو جهت فروش واحدش کردند اما با توجه به محبوبیت نه چندان زیاد ترامپ، نه فقط رونالدو بلکه مالکان دیگر واحدهای مستقر در برج ترامپ هم برای فروش املاک خود دچار مشکل شدند. ظاهراً علاوه بر مسائل سیاسی مربوط به ترامپ، مسائل لجیستکی هم در تصمیم آنها برای فروش واحدهای خود در برج ترامپ دخیل بوده است.

منبع: فرارو

به "فروش آپارتمان رونالدو در برج ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش آپارتمان رونالدو در برج ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید