عبدالله ویسی: استراماچونی را اذیت نکنند مدعی قهرمانی است ، دوست دارم در تیم ملی به برانکو یاری کنم ، می خواهم فوتبال با سه دفاع کونته را ببینم

به گزارش وبلاگ خوراکی، با استراماچونی صحبت کردم و با کونته تماس گرفت تا شرایط حضورم در تمرین اینتر فراهم گردد. جا دارد مجددا از او تشکر کنم که چنین کاری را انجام داده است. قبلا اکثر تیم ها با سه دفاع بازی می کردند و بعد از آن اغلب تیم ها با چهار مدافع بازی کردند، حالا که می گویند سه مدافع در ترکیب دوباره هوادار پیدا نموده است دوست داشتم در کشوری که مهد این ترکیب است به خوبی یاد بگیرم.

عبدالله ویسی: استراماچونی را اذیت نکنند مدعی قهرمانی است ، دوست دارم در تیم ملی به برانکو یاری کنم ، می خواهم فوتبال با سه دفاع کونته را ببینم

سرمربی سابق تیم استقلال خوزستان گفت: بعد از دو سه هفته که شاید استقلالی ها ناراحت بودند، نتایج نشان می دهد که استراماچونی سرمربی باتوان، پرتلاش و بادانشی است که می تواند به فوتبال ما یاری کند.

عبدالله ویسی سرمربی اسبق تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در تبادل نظر با ایلنا درباره سفر به ایتالیا و دیدار با آنتونیو کونته در تمرینات اینتر گفت: اول از همه باید از استراماچونی تشکر کنم. من با استراماچونی در جلسه سرمربیان لیگ فزونی با مارک ویلموتس آشنا شدم. شماره اش را گرفتم و با هم در تماس بودیم. چند وقت پیش به تمرینات استقلال رفتم و با یکدیگر دیدار کردیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که استراماچونی چگونه فضای دیدار او با سرمربی فعلی اینتر را مهیا نموده پاسخ داد: با او صحبت کردم و با کونته تماس گرفت تا شرایط حضورم در تمرین اینتر فراهم گردد. جا دارد مجددا از او تشکر کنم که چنین کاری را انجام داده است. قبلا اکثر تیم ها با سه دفاع بازی می کردند و بعد از آن اغلب تیم ها با چهار مدافع بازی کردند، حالا که می گویند سه مدافع در ترکیب دوباره هوادار پیدا نموده است دوست داشتم در کشوری که مهد این ترکیب است به خوبی یاد بگیرم.

سرمربی سابق استقلال خوزستان درباره اینکه چه اهدافی برای حضور در تمرین اینتر دارد، گفت: سرمربیان ایتالیایی بازی با سه مدافع را به خوبی و بهتر از کشور دیگری اجرا می نمایند و این هدف را دارم که از نزدیک تماشا کنم تا متوجه شوم با چه تمریناتی به این مهم دست پیدا می نمایند. طبق هماهنگی که اجرا شده یک بازی دیدنی با آث رم هم میهمان آنها هستم و آن مسابقه را هم از نزدیک تماشا می کنم. از نزدیک خواهم دید که فوتبال سه با سه مدافع در ایران با فوتبالی که در ایتالیا پیاده شده چه تفاوت هایی دارد.

ویسی درباره عملکرد آندره آ استراماچونی به عنوان سرمربی در استقلال گفت: از روز اول که در جلسه با ویلموتس با او آشنا شدم دیدم که آدم بسیار خوب و سرمربی بادانشی است که از صحبت کردن و ایده هایش کاملا معین است. به دوست های استقلالی که داشتم در اول فصل گفتم که شرایط آنها بهتر می گردد و الان بعد از دو سه هفته که شاید استقلالی ها ناراحت بودند، نتایج نشان می دهد که او سرمربی باتوان، پرتلاش و بادانشی است که می تواند به فوتبال ما یاری کند.

او ادامه داد: استقلال در اوایل راه خیلی خوب نبود و به نوعی لنگ می زد چون استراماچونی نمی توانست به خوبی سیستمش را پیاده کند. با تفکرات دیگری بازی می کردند و زمان می برد که استرا پیروز شد اما خیلی کوتاه بود. الان آنها به نحو احسن در کنار هم بازی می نمایند و هماهنگ هستند. اگر او را اذیت ننمایند و به خاطر مسائل برای او حاشیه درست ننمایند فکر می کنم که می توانند مدعی بزرگی برای قهرمانی باشند. استقلال ایتالیایی بازی می نماید و شاید نسبت به کیفیت بازیکنان قابل قیاس با سری آ نباشد اما سبکی که استراماچونی پیاده نموده کاملا ایتالیایی است و شبیه به فوتبالی است که از این کشور انتظار می رود.

عبدالله ویسی در واکنش به اینکه با حضور کونته اینتر دوباره زنده شده است گفت: دقیقا همینطور است. مربیانی که اهل سبک هستند شاید نتوانند در مدت کوتاه به اهدافی برسند اما بعد از مدتی که بازیکنان بدانند که سرمربی چه می خواهد می تواند پیروز شوند و حالا می بینید که کونته دقیقا همینطور است و از نتایج آنها کاملا چنین چیزی معین است. کونته سرمربی پیروز و شناخته شده ای است که سیستم سه دفاعه را خیلی خوب پیاده می نماید.

سرمربی سابق شاهین بوشهر در پاسخ به این سوال که اینتر می تواند مدعی عنوان قهرمانی باشد یا خیر گفت: اینتر خوب بازی می نماید اما آنها در این راستا رقیب قدرتمندی مانند یوونتوس را پیش رو دارند که با این شرایط همه چیز را دچار ابهام می نماید. یوونتوس چندین فصل متوالی قهرمانی را در دست داشته و باید ادامه مسابقات را ببینیم تا معین گردد اینتر در این راستا پیروز خواهد بود یا خیر.

ویسی درباره اینکه شرایط شاهین بوشهر را دنبال می نماید یا خیر گفت: از روزی که این تیم را ترک نموده ام از آنها خبر ندارم و مربی جدیدی را روی کار آورده اند. واقعا امیدوارم که پیروز باشد چون بوشهری ها آنقدر محبوب هستند که شاهین را داشته باشند و امیدوارم که برای سرمربی جدید کارشکنی ننمایند تا کارش را به نحو احسن انجام بدهد.

او درخصوص شایعات سرانجام همکاری با مارک ویملوتس و بازگشت برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی فوتبال ایران گفت: ویلموتس تغییر بزرگی در فوتبال ما ایجاد کرد؛ هشت سال روی دفاع و ضدحمله فوتبال بازی کردیم و او تهاجمی آغاز کرد که شاید حالا پیروز نبود. ما، مردم، رسانه ها و همه دنبال فوتبال زیبا هستیم؛ با یکسری تیم های ضعیف بازی کردیم و همه به به و چه چه راه انداختند که تیم حالا عالی است و همه چیز بی نظیر است اما واقعیت این است که او خوب نتوانست خودش را القا کند چه در دفاع و چه حمله مخصوصا برابر بحرین و عراق. دو باخت بد داشتیم و در تمام نقاط زمین مشکل داشتیم. همین شد که ویلموتس از حبابی که برایش ساخته بودند خارج گردد و حالا هم شایعه آمدن برانکو پدید بیاید که او شناخت خوبی از تیم ملی ما دارد. به عنوان یک ایرانی دوست دارم که او را در تیم ملی یاری کنم و تیم ملی ما لیاقت بیشترین و بالاترین مقام ها را دارد. خوشحالی مردم ما به فوتبال است و ما باید یاری کنیم که به این خوشحالی برسند.

منبع: عصر ایران

به "عبدالله ویسی: استراماچونی را اذیت نکنند مدعی قهرمانی است ، دوست دارم در تیم ملی به برانکو یاری کنم ، می خواهم فوتبال با سه دفاع کونته را ببینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالله ویسی: استراماچونی را اذیت نکنند مدعی قهرمانی است ، دوست دارم در تیم ملی به برانکو یاری کنم ، می خواهم فوتبال با سه دفاع کونته را ببینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید