طرح ملی جهش فراوری مسکن در مازندران باید هر چه سریع تر اجرایی گردد.

به گزارش وبلاگ خوراکی، خبرگزاری خبرنگاران- سیدمحمود حسینی پور، گفت: جهش فراوری مسکن خواست رییس جمهور در راستای سیاست گذاری دولت سیزدهم برای خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و محرومان جامعه و وظیفه دستگاه های اجرایی است و دستگاه های مسئول طی 10 روز، طرح اجرایی جهش فراوری مسکن را ارایه نمایند .

طرح ملی جهش فراوری مسکن در مازندران باید هر چه سریع تر اجرایی گردد.

به گزارش خبرنگاروبلاگ خوراکیدفترمازندران درشهرستان ساری،استاندار مازندران با تاکید بر این که دولت سیزدهم در راستای تداوم خدمت رسانی مطلوب به اقشار مختلف مردم، بویژه محرومان جامعه مصمم به اجرای کامل طرح جهش فراوری مسکن است ، گفت : طرح ملی جهش فراوری مسکن در مازندران باید هر چه سریع تر اجرایی گردد.

سیدمحمود حسینی پور در جلسه هماهنگی تامین مسکن اقشار آسیب پذیر مازندران که با حضور مشاور وزیر کشور در امور زمین و مسکن برگزار گردید، اضافه کرد: ابلاغ طرح جهش فراوری مسکن به وسیله رییس جمهور بیانگر اهمیت این موضوع است و مسوولان دستگاه های اجرایی ذیربط نیز موظف به اجرای کامل آن هستند.

نماینده دولت در مازندران ضرب الاجل 10 روزه برای دستگاه های ذیربط جهت تهیه و ارائه طرح اجرایی جهش فراوری مسکن معین کرد و گفت: جهش فراوری مسکن خواست رییس جمهور در راستای سیاست گذاری دولت سیزدهم برای خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و محرومان جامعه و وظیفه دستگاه های اجرایی است و گذشته از این به نوعی یک تکلیف دینی و شرعی محسوب می گردد.

وی با بیان این که در آموزه های دینی به ساخت مسکن توصیه فراوان شده است و بر همین اساس ساخت مسکن برای اقشار آسیب پذیر نیز در راستای عدالت محوری دولت سیزدهم مورد توجه دولتمردان است، اضافه کرد: دستگاه های اجرایی نسب به اجرای دستور رییس جمهور برای ساخت مسکن مسوول هستند .

استاندار مازندران با اشاره به سهمیه ساخت سالانه 37 هزار واحد مسکونی در قالب طرح جهش فراوری مسکن در این استان، گفت: بخس زیادی از ساخت مسکن باید به وسیله بخش خصوصی انجام گردد و مجموعه مدیریت استان باید پس از آنالیز جوانب، مشوق های لازم را در اختیار این بخش قرار دهد تا کارها با سرعت بیشتری انجام گردد.

حسینی پور بر ضرورت بازنگری و ایجاد تحول در فرایند صدور مجوز ساخت و ساز در استان تاکید نمود و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست با هدف توسعه مازندران، طرح تحول در سیستم اداری استان را اجرایی نمایند.

وی با بیان اینکه با نگاه و فرایند فعلی صدور مجوز ساخت و ساز می تواند دریچه ای برای فسادزایی باشد، گفت: از مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط انتظار می رود با تشکیل کارگروهی تعیین، حداکثر ظرف مدت 10 روز طرح آمایش اجرایی ساخت مسکن در مازندران را تهیه و ارائه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "طرح ملی جهش فراوری مسکن در مازندران باید هر چه سریع تر اجرایی گردد." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ملی جهش فراوری مسکن در مازندران باید هر چه سریع تر اجرایی گردد."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید