رئال مادرید ، غرق شده در خون خود

به گزارش وبلاگ خوراکی، ال موندو، پرتیراژترین روزنامه اسپانیا پس از شکست شاگردان سولاری، تیتر زد: غرق شده در خون خود.

رئال مادرید ، غرق شده در خون خود

باخت سنگین 4بر1 رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی و پرافتخارترین باشگاه لیگ قهرمانان اروپا در مقابل آژاکس آمستردام واکنش های بسیاری را برانگیخت.

روزنامه مارکا، چاپ مادرید با انتشار تصویری از نتیجه پایانی بازی و استادیوم نیمه خالی سانتیاگو برنابئو نوشت: در این مکان تیمی آرمیده که زمانی تاریخ ساز بود. البته مارکا نوشت که پیش از انتقاد از این تیم و نتیجه فاجعه بار بازی با آژاکس باید از تک تک ستاره های تیمی که سه سال مادرید را سلطان اروپا و دنیا کردند، تشکرکرد.

اما تاریخ سازی این بازی از آن جهت بود که کهکشانی ها قهرمان سه دوره متوالی لیگ قهرمانان این بار رکوردهای را جابجا کردند که شاید سال ها کسب افتخار نتواند آن را جبران کند. سفیدپوشان پایتخت اسپانیا پس از 1392 روز بدست آژاکس و آنهم در شکستی حقارت بار حذف شددند که تنها یک بار دیگر آن هم 24 سال پیش آن را تجربه نموده بودند.

همچنین آژاکس پس از یوونتوس به دومین تیمی تبدیل شد که 3 بار در استادیوم خانگی رئال مادرید پیروز می گردد. این در حالی است که بودجه باشگاه رئال مادرید غیرقابل مقایسه با بودجه آمستردامی هاست.

گل چهارم آژاکس به رئال مادرید و حیرت گرت بیل و واران از زیبایی آن

مادردیدی ها در هشت سال اخیر همیشه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور پیدانموده بودند و پس از هشت سال در اولین مرحله حذفی این لیگ از دور رقابت ها کنار رفتند.

ال موندو، پرتیراژترین روزنامه اسپانیا پس از شکست شاگردان سولاری، تیتر زد: غرق شده در خون خود.

رئال مادرید با باخت شب گذشته دیگر هیچ شانسی در هیچ کدام از رقابتهای فصل برای قهرمانی ندارد. آنها در جام حذفی توسط رقیب تاریخی، بارسلونا حذف شده اند. در لالیگا آنقدر عقب هستند که دیگر شانسی برای قهرمانی ندارند و رقابت های لیگ قهرمانان، تنها امید طرفداران، نیز شب گذشته از دست رفت. کهکشانی ها در طول هشت روز دو جام، حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادند. اتفاقی که سیزده فصل اخیر در این باشگاه نیفتاده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "رئال مادرید ، غرق شده در خون خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید ، غرق شده در خون خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید