دولت سیزدهم دولت کار است

به گزارش وبلاگ خوراکی، خبرنگاران/فارس معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید نمود که دولت سیزدهم دولت کار است و در این جهت لحظه ای توقف نخواهد داشت.

دولت سیزدهم دولت کار است

سید محمد حسینی عصر پنجشنبه 22 مهر در حاشیه سفر به سه شهرستان استهبان، نی ریز و بختگان، به وبلاگ خوراکی گفت: دولت از لحظه ای که وزرا رای اعتماد گرفته اند بدون وقفه کار را آغاز نموده و با قوت ادامه دارد.

حسینی با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه های بهداشت، روابط خارجه و کنترل قیمت ها صورت گرفته است، گفت: البته هنوز انتظارات مردم برآورده و کار هم متوقف نشده است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه هر سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه در کنار هم به فعالیت و کوشش ادامه می دهند، اعلام کرد که مردم به حتم نتایج اقدامات صورت گرفته و در دست انجام را خواهند دید.

حسینی بعلاوه با اشاره به بازدید از توانمندی ها، ظرفیت ها و طرح های نیمه تمام و راکد سه شهرستان استهبان، نی ریز و بختگان، گفت: در این سفر با ائمه آدینه، نماینده محترم مردم و فرمانداران پیرامون مسائل و مسائل گفت و گو شد.

معاون رئیس جمهور اعلام کرد که جمع بندی مباحث مطرح شده در این سفر، در جلسه شورای اداری استان فارس و بعلاوه هیئت دولت مطرح و به آنها رسیدگی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دولت سیزدهم دولت کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت سیزدهم دولت کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید