درآمد هواوی برای اولین بار از مرز 100 میلیارد دلار گذشت

به گزارش وبلاگ خوراکی، ساعاتی قبل شرکت هواوی گزارش اقتصادی مربوط به عملکرد اقتصادی خود در سال 2018 را منتشر کرد که در آن شاهد افزایش 19.5 درصدی درآمد این شرکت نسبت به سال 2017 هستیم. همچنین نسبت به این سال، درآمد حاصل از فروش گوشی های هواوی 25.1 درصد افزایش داشته است و مجموع درآمد هواوی در سال 2018 به 107.13 میلیارد دلار می رسد و این اولین باری است که هواوی پیروز شده از مرز درآمد 100 میلیارد دلاری عبور کند.

درآمد هواوی برای اولین بار از مرز 100 میلیارد دلار گذشت

از لحاظ سود کلی هم شاهد افزایش 28 درصدی نسبت به 2017 هستیم و در مجموع این شرکت 8.8 میلیارد دلار سود برای خزانه خود به ارمغان آورده و روی هم رفته، 2018 سال بسیار خوبی برای این شرکت چینی بوده است. علی رغم این موفقیت گسترده، دولت آمریکا برای هواوی شرکت را از رو بسته و شرکت های آمریکایی دیگر اجازه استفاده از تجهیزات مخابراتی هواوی را ندارند و این در حالی است که بسیاری از شرکت های آمریکایی مشتریان بسیار مهمی برای هواوی محسوب می شوند.

در اوایل ماه مارس، هواوی از دولت آمریکا به خاطر عدم ارائه مدارک برای اتهام های مطرح شده شکایت کرد. در سال 2016، هواوی اظهار داشت که تا سال 2021 می خواهد به بزرگ ترین سازنده گوشی های هوشمند بدل گردد. در حال حاضر، چه از نظر عرضه و چه از لحاظ سهم بازار، گوشی های هواوی بعد از سامسونگ مقام دوم را از آن خود نموده اند و اپل هم به دنبال آن ها حرکت می نماید. علی رغم تمام مشکلاتی که دولت آمریکا برای این شرکت ایجاد نموده، به نظر می رسد هیج قدرت سیاسی نمی تواند مانع از رسیدن هواوی به هدف خود گردد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "درآمد هواوی برای اولین بار از مرز 100 میلیارد دلار گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد هواوی برای اولین بار از مرز 100 میلیارد دلار گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید